Gå til innhold

Barracuda V: Er V'en viktig?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal snart kjøpe meg harddisk (160G), og vipper mellom Seagate Barracuda V og Western Digital Caviar SE. Grunnen er at begge ble nevnt i anbefalingen for harddisker på hardware.no. Har forstått det slik at Seagate'n yter nesten like bra som WD, og er mye mer stillegående. Derfor er dette mitt førstevalg.

Jeg har tenkt å handle HD'n på komplett sammen med flere andre komponenter. Problemet mitt er at komplett ikke har Barracuda V-disker, de har bare Barracuda. Altså, uten V'en :-?

Spørsmålet mitt er da som følger: Er Barracuda-diskene så mye dårligere enn Barracuda V at jeg bør glemme dem og handle WD istedet? Eller er V'en bare en pikant detalj jeg ikke trenger å bry meg om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, WD bråker så syykt at det bør du holde deg unna :-?

Phøy. Min flere år gamle WD 80GB SE disk er ikke i nærheten av å bråke som de to nye segate s-ata diskene mine.

De knattrer som om jeg var midt i BF1942 og ikke bare prøvde å kopiere en fil fra c til d.

Når jeg kopierte fra WD disken til Segate diskene så hørte jeg ikke en lyd fra WD...

Tror stillheten til Segate er oppskrytt, ellers så snakker folk bare om idle lyden og hvis den er idle, så er jeg det også og driter i om disken lager lyd.. ingen lav lyd fra disken som overdøver power supplyen uansett..

knattringen derimot.. den høres

/vonGrepa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...