Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Etter at jeg flyttet min Telenorrouter nærmere der jeg bruker WiFi, har jeg fått så bra signal at jeg ikke har bruk for min Asus RT-N56U lenger. Er denne noe som kan selges, og hva kan den være verdt? Ca 1/2 år gammel, dersom det er viktig. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kan ikke svare på det du egentlig spør om. Men jeg hadde kjørt Telenorboksen i bridge og brukt Asusen uansett. Det er nok en bedre og mer stabil ruter. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det var mer for å slippe å ha flere "bokser" enn nødvendig. Det gir som kjent høyere WAF. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Ok, det kan jo være et viktig argument. Men hva med å gjemme Telenorboksen litt? Den behøver ikke å stå framme når den brukes bare som modem. Og RT-N56U er vel blandt ruterene med høyest WAF. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Vurderer også å skaffe AC-router etterhvert, og tenkte kanskje det var lettere å selge en N nå, i stedet for å vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå