salsamann Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei. Har klart å ødelegge tastatret mitt, både knappen mellom y og i og space-tasten er heller ikke god... Lrte på om noen visste om et bra tastatr med svart farge, media-knapper, og gjerne billig... Takker for alle tips Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg liker mitt microsoft wireless keyboard.. fikk det i en pakke sammen med wireless optical mouse.. fikk vel pakken til 500 kr, og mener jeg har sett tastaturet selges separat.. er ihvertfall veldig fornøyd med mediaknappene og funksjonene generelt Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ingen tvil.. Logitech internet navigator SE Det er svart og det er bra. Koster ca 350 Lenke til kommentar
salsamann Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 oki. Takker for det, men er de tastatrene svart farge? Jeg elsker svart farge, gjerne med taster som er stille når man trykker på dem. Tastatret mitt bråker i hvertfall kjempemye og dette liker jeg ikke ettersom jeg skriver mye med dem, og de er bråkete. Men jeg vil ikkeha trødløst, ettersom jeg ikke har nok penger til det, jeg har brkt masse på DVD-brenner, og en god del på vanlig brenner, og noe penger på hovedkort, osv. Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå