mr x Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 har nettopp kjøpt meg ati 9800non pro bruker Catalyst 3.7 .. når jeg spiller i 5-10 min krasjer pc min,får feilmelding at driverene ikke var riktig innstalert så jeg innstalerte disse på nytt men fikk samme pro. hvordan er det med ati og drivere ! fins det andre drivere jeg kan bruke ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Og du slettet de gamle driverene ordentlig før du la inn catalyst 3.7 ? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 ja..har formatert flere ganger.. hadde ti 4200 før. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvilke drivere bruker du ? de som er på ww.ati.com ? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvilken produsent er det? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 hvordan er det med ati og drivere ! fins det andre drivere jeg kan bruke ? ATi og drivere er somregel ikke noen problem, men det finnes visse unntak. Hvis du formaterer så kan jeg love deg at det blir bedre, da alle spor av gamle drivere forsvinner. Ja, du kan bruke Omega sine ATi drivere. De er basert på Catalyst serien, men er tweaka for å få ut mer ytelse og funksjonalitet. se på www.omegacorner.com Lenke til kommentar
mr x Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 takk får alle bra svar,spesielt deg apollox.. innstalere Omega driverene da gikk alt silkemykt igjen.litt rart at det skal være så stor fårskjell med hvilken drivere man innstalerer. kunne jo være catalyst 3.7 som ikke ble riktig innstalert.brukte drivere som fulgte med kortet mitt(Connect3d). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå