Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget er vel at man kan stemme selv om man ikke er logget inn. Kanskje man kan "tvinge" brukeren til å logge inn først. Forhindrer ikke folk i å opprette nye brukere for å stemme på seg selv, men det får være måte på idiot man skal være for å øke "scoren" sin :smile:

Prøvde å stemme på deg nå (ikke innlogget - 5 poeng skulle du få!) og fikk denne melding:

"Du har stemt på denne personen tidligere. Da gav du 'SirHartge' 5 poeng"

Altså kan det se ut som om man kan bare stemme på 1 person 1 gang og at en "ikke innlogget" bruker har stemt på deg.

Problemet med massiv stemming på seg selv (eller andre) som "ikke innlogget" bruker, forsvinner da.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-15 23:49, sosohal skrev:

Egentlig skjønte jeg ikke din heller, men det var det forrige innlegget jeg sikta til. Snodig var det. Og jeg som hadde tenkt å være snill og legge inn noen 5'ere til folk jeg litke. :sad:

Meg du siktet til?

Begynner å bli litt sent nå :smile:

Hva var det som var uklart? Kan prøve å forklare litt bedre...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-16 00:29, snesoey skrev:

(borre).. "Y" er vel en vokal.. eller? :smile:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: snesoey på 2002-02-16 00:31 ]</font>

Pokker... Nå skal den være korrekt :smile:

Kors på halsen og ti kniver i hjertet... jeg skal faktisk lese signaturen neste gang jeg skriver den ned :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

sosohal skrev (2002-02-16 18:26):

Fant ut noe annet nå. Det var kun Telcontar jeg ikke får stemt på. Stemte på noen andre, og det gikk helt fint. Men når jeg stemmer på Telcontar, står det at jeg har stemt på meg selv? :???:

Bedre nå?

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...