pgdx Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Fra UFO's - Fact or fiction? New Emmy Award photograph. The picture on the left was taken with a normal digital camera at an Emmy award ceremony. The strange looking oval disk is just a normal bright light source in the background that the digital camera did its best to interpret. The original can be seen at Emmy award photo. The article goes on to say "The apparent concentric internal geometry of the luminosity Ed and Kris have observed on other occasions to be an light artifact particularly prone to digital still and video cameras recording bright light sources, either out of focus, and/or not fully materialized." The picture on the right is of a UFO over Derbyshire, England. You can decide for yourself what these images are. Either we have a very small uninvited UFO at the Emmy awards, or a normal bright light source over Derbyshire, England. Take you pick. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg har sett mye rart oppi der, men tviler på att noe er mekket av sånne grønne menner.. helst bare litt stjerneskudd og diverse fly Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Anbefaler å sjekke ut ufo avdelingen på forumet til VG, mye bra stoff der Det finnes liv der ute men dei er nok litt smartere enn som så, er dem her så er dei skjult, men det kan jo hende at vi klarer å se dei med for eks et digitalkamera. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ekisterer det intelligent liv andre steder i universet? Ja. Har de oppdaget at det finnes intelligent liv på jorda? Muligens. Har de kommet hit i flygende tallerkener? Neppe.. Hvis vi oppdaget at en eller annen kultur langt bort i h*lvete, f.eks en annen galakse sendte ut radiosignaler med de første primtallene.. Ville vi oppsøkt dem med en gang? Sett at vi var den respektive kulturen totalt overlegen teknologisk og utviklingsmessig sett.. Hadde vi sett oss om etter noe bedre? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har sett IFOer mange ganger... har tillogmed blitt bortført av IFOer... Creapy!!! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det er ingen som har bevis paa at det finnes liv andre steder i universet. Saa hvorfor bry seg om det? Jeg tror at det finnes liv andre steder, men jeg tror de er smartere enn som saa . Jeg tror neppe det er noen her paa forumet som har sett en UFO. Hva med innbilling. :wink: Mvh FrenChie Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 jeg har sett flere uidentifiserte flygende objekter i mitt liv...iallefall ting JEG ikke kunne identifisere, jeg ser sikker på at andre kunne Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Anbefaler å sjekke ut ufo avdelingen på forumet til VG, mye bra stoff der Det finnes liv der ute men dei er nok litt smartere enn som så, er dem her så er dei skjult, men det kan jo hende at vi klarer å se dei med for eks et digitalkamera. Nah...blir bare frustrert over forumet på VG. Så mange idioter og kverrulanter samlet på et sted skal man lete lenge etter! (de fleste er jo sikkert O.K., men de som får ytret meningene sine...vel...uff!) Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 " border=0 alt="user posted image" >http://www.home.no/draz1/UFO-CRASH%20(RUSSIA%201940-1945).jpg Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Anbefaler å sjekke ut ufo avdelingen på forumet til VG, mye bra stoff der Det finnes liv der ute men dei er nok litt smartere enn som så, er dem her så er dei skjult, men det kan jo hende at vi klarer å se dei med for eks et digitalkamera. Nah...blir bare frustrert over forumet på VG. Så mange idioter og kverrulanter samlet på et sted skal man lete lenge etter! (de fleste er jo sikkert O.K., men de som får ytret meningene sine...vel...uff!) Jepp, bare se på signaturen min du :wink: Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Møt vennen min Asmir ufo kmirasm. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 ja, "the far side" av gary larson rocks! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hvorfor er alle ufo bilder så uklare?(samme gjelder gjenferds bilder) Lenke til kommentar
kenny Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det sikreste tegn på at det finnes intelligent liv i rommet, er at de ikke har tatt kontakt med oss Men ærlig talt, ethvert særiøst forsøk på å påvise UFOer har blitt motbevist (kuleformede lyn, spenninger i magnetfelt pga. kontinentalforkyvninger osv.) Men dersom vår eksistens ikke er unik, finnes det ifølge Fermi antagligvis 1000 000 sivilisasjoner der ute. For en som har teknologi til å forflytte masse på andre måter enn de vi kjenner (3. dimensjoner), og bevege seg gjennom det nesten uendelig tomme rommet, er vi nok like interessante som en tilfeldig maurtue i skogen. Så ikke stikk kjepper i maurtuer, OK? Legg heller litt mose på den, og se hvor livlig den blir... Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hvorfor er alle ufo bilder så uklare?(samme gjelder gjenferds bilder) Hadde de vært klarere hadde de sikkert blitt identifisert og da hadde det bare vært en fo. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hvorfor er alle ufo bilder så uklare?(samme gjelder gjenferds bilder) Hadde de vært klarere hadde de sikkert blitt identifisert og da hadde det bare vært en fo. det er klart, men du skjønner hva jeg vil fram til? Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hvorfor er alle ufo bilder så uklare?(samme gjelder gjenferds bilder) Hadde de vært klarere hadde de sikkert blitt identifisert og da hadde det bare vært en fo. det er klart, men du skjønner hva jeg vil fram til? At det er Bush som står bak så han kan si at det er UFO'ene som står bak i tilfelle plan A, plan B og plan C mislykkes? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Møt vennen min Asmir ufo kmirasm. um det er Kang eller Kodos fra the simpsons! Endret 17. januar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Sett at det ikke er utenomjordiske som besøker jorden.. hvor får folk alle disse innfallene fra? TV? Alle UFO bilder av metall objekter er fake. Kan de reise gjennom universet er det i et fartøy vi ikke kan forestille oss.. og det er ihvertfall IKKE metall! Virker som flesteparten tror det finnes liv andre plass i universet. Noen som mener vi er helt alene? Jeg vet ikke hva som er en mer skremmende tanke. At det er liv der ute, eller at vi er helt mokkens alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå