A_berg Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 som et lite suplement til tråden om "liv utenfor" vil jeg starte denne tråden. selv opplevde jeg å se noe jeg vil kalle en UFO sist vinter. det var mørkt og jeg og min moder kjørte bil, da plutselig så vi begge et stort lys høyt på himmelen, gul/oransje av farge og på størrelse med en gatelykt, det mystiske er at den var høyt oppe il uften, det var større enn et fly og kunne ikke vært noe hus/lyk/lampe e.l. ps. vi snakket med noen andre en kort stund sener, de hadde kjørt i samme retning og sett det samme lyset.... scary... har noen lignende opplevelser å meddele? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, tror eg har sett ufo. Lignende post her [.] Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jepp! Den så jeg på en plass i nærheten av helgeroa, eller var de i Nevlunghavn? Trur den er der enda hvertfall Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har aldri sett en UFO så vidt jeg vet, men jeg vet at det finnes former for liv der ute Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 :-? Nay, men jeg har nok sett ting som kunne blitt mistolket å bli sett på som en UFO av diverse ymse folk... Vanligvis bare passasjerfly eller en tulling i en luftballong Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 :-? Nay, men jeg har nok sett ting som kunne blitt mistolket å bli sett på som en UFO av diverse ymse folk... Vanligvis bare passasjerfly eller en tulling i en luftballong Amen! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg så noe i lufta engang som så ut som en stripe fra et jetfly, men det merklige var at det var der i flere timer, tok bilde av det... Skal poste bildet etterpå... det var sick :o Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 her er det... hva tror dere ??? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 En sky. Hva som forårsaket at bare den skyen ble igjen etter flyet har jeg dog ikke svar på. Regner med det finnes en logisk forklaring. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Og resten av himmelen var skyfri ??? muli'... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 her er det... hva tror dere ??? En god gammeldags komet guttten min Det kjenner du igjen med denne halen, den "steinen" brant nok opp der oppe eller krasjet et sted på bakken. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har jo sett før at det finnes en eneste liten dott av en sky på himmelen, så akkurat DET er jo ikke så fantastisk... Men jeg aner ikke jeg... må nok dessverre innrømme at jeg ikke har store troen på at det var noen ufo inne i bildet... Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Visst var det en UFO! UFO = Uidentifisert Flygende Objekt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Eg har sett uforklarelige ting i himmelen engang men om det var ufo det vet eg ikke. Mange mente at det var noen som hadde en spesiel laser kanon eller noe men det så ikke ut som noen lys som bare beveget seg. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 En jeg kjenner kjørte på en vei så "blacket" plutselig alt, inkludert bilen og et lys for over han.... :o Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har sett no jeg ikke veit hva er ihvertfall. Lite lys på himmelen som raste rundt. Kunne minne om en satelitt, men hastigheten var stor, og det skiftet retning flere ganger. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har sett sånne mistenkelige lys høyt oppe på himmelen ja. De har vært større en fly og beveget seg fortere. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kan alle her være så vennlig å lese denne artikkelen, så kan diskusjonen fortsette etterpå? Hvis dere derimot ikke vil lese den, trekker jeg den konklusjon at dere ikke egentlig er interessert i "UFO-er", men bare i å krangle litt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hadde jeg med hundre prosent sikkerhet kunne si at jeg har sett en UFO så hadde jeg fått skikkelige problemer tror jeg! Tenk på at de observerer oss, uten at vi er klar over det. Kanskje de er sendt ut som speidere (som f.eks i Signs). OMG! :x Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Dette bildet er tatt fra en "seriøs" UFO-side. Forestill dere at det er en knapp på en blå skjorte. Litt uklart, tatt i mørke... Er ikke det et eksempel på hvor lett det kan være å lage slike bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå