Gå til innhold

Skifte nick


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-15 22:23, Ola PeK skrev:

Men det blir vel litt mykje jobb dersom alle skal starte å sende mail til mods når dei vil skifte nick.


 

For det første så er det ganske begrenset hvor mange brukere det er på dette forumet. For det andre tviler jeg på hvor mange av brukerne er interesserte i å skifte navn i hytt og pine. For det tredje, er det så veldig mye arbeid for en mod å endre et navn fra 'Roger12' til 'RogerAS' (eller hva det nå var).

 

[ Denne Melding var redigert av: selters på 2002-02-16 00:26 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-15 22:23, Ola PeK skrev:

Men det blir vel litt mykje jobb dersom alle skal starte å sende mail til mods når dei vil skifte nick.


 

Hvorfor tror du "alle" kommer til å skifte nick hvis du får muligheten?

 

Og på en annen side av saken så må det jo være mulig å kunne gjøre dette selv på samme måte som å skifte passord

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-15 21:33, borre skrev:

Leste noen som nevnte at man kunne sende en mail til en av moderatorene


 

Vi moderatorer har ikke tilgang til å gjøre dette. Det er Amund som kan gjøre slikt, men jeg tror det blir masse mas hvis alle skal skifte nick. Han har ganske mye å gjøre fra før.

 

Men jeg flytter denne posten til tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-16 00:24, selters skrev:

For det første så er det ganske begrenset hvor mange brukere det er på dette forumet. For det andre tviler jeg på hvor mange av brukerne er interesserte i å skifte navn i hytt og pine.


Vel, sist eg sjekka (i går) var det godt over ni tusen registrerte brukarar. At td. 100 av desse skulle vere interessert i å skifte nick ser eg ikkje på som usannsynleg(eg har sjølv skifta ein gong, ved å registrere meg på nytt).

 

Ergo: ein del jobb.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Til borre: Hvis du er lei av nicket ditt, hvorfor lager du ikke bare et nytt nick?

 

Det vil bli akuratt det samme som om du fikk et nytt et, du vil være like "ukjent" for andre. Med untak av at du har 2000meldinger, men det bryr vel du deg ikke om? Du "vil jo ikke at det skal være noen strid for å få flest poster"??

 

Hehe, neida jeg forstår deg godt, det er jo status på sin spesielle måte det også

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-21 23:27, Corn skrev:

Til borre: Hvis du er lei av nicket ditt, hvorfor lager du ikke bare et nytt nick?


Tja... si det.

 

Quote:


Det vil bli akuratt det samme som om du fikk et nytt et, du vil være like "ukjent" for andre. Med untak av at du har 2000meldinger,


Akkurat!

 

Quote:


men det bryr vel du deg ikke om? Du "vil jo ikke at det skal være noen strid for å få flest poster"??


Selvsagt ikke!

 

Quote:


Hehe, neida jeg forstår deg godt, det er jo status på sin spesielle måte det også


Fint at du forstår meg :smile:

 

Men det at jeg har flest meldinger i øyeblikket bryr meg ikke særlig. Sover hverken bedre eller dårligere om natten :grin:

Til sommeren når jeg blir borte fra 100mbit'en min så raser jeg sikkert til bunns igjen.

Jeg svarer kun på spørsmål som jeg har interesse og kunnskap om samt en og annen "søppel"-melding :smile:

Lenke til kommentar

Hvis det første nicket du registrerer deg under er så lite gjennomtenkt, så hvorfor ikke bare registrere et nytt? Har du bare noen får meldinger gjør det vel ingenting! Derimot feks borre skjønner jeg ikke vil.

 

BTW: borre har for det meste fornuftige meldinger, verre med visse andre som har det meste i off-topic/søppel kategorien....*host*matrett-nick*host*...

 

Antall meldinger har ingen status i seg selv...heller hvor seriøse de er! Dette er et dataforum, og hvis du har 1000 meldinger om dill og biler, osv osv...så er det bedre å ha feks 200 meldinger som er svar på problemer o.l... Catch my drift? :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-28 21:11, norpheus skrev:

Jeg er fornøyd med nicket mitt jeg.. Det blir nok litt mye mas for Amund hvis alle begynte å spørre om de kunen bytte nick-.


 

som sagt:

 

Når man er Administrator på forumet kan man veldig lett slå av / på muligheten for brukere til å skifte nick, ved å gå på "Set Forum Wide Options" i Admin Panelet, og under "Allow Users to change their Usernames" kan man velge yes / no

 

tror hvertfall det er sånn, er hvertfall sånn på den nyeste versjonen av phpBB, (forum kjernen)

 

-han trenger bare sette dette slik, så kan alle skifte nick som de vil... menmen siden han ikke gidder så.. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


oXygEn skrev (2002-04-28 22:18):

-han trenger bare sette dette slik, så kan alle skifte nick som de vil... menmen siden han ikke gidder så.. :smile:


 

Vel, det går ikke på "ikke gidder". Har mer å gjøre med "ikke vil". Jeg er litt skeptisk til hvordan ting vil uttarte seg med tanke på folk som utgir seg for å være andre enn de virkelig her, og det vil utvilsomt bli enda mer av dette når vi lar brukeren endre brukernavnet.

 

En mulighet er jo at vi gjør denne muligheten tilgjengelig i et døgns tid, så kan de som ønsker bytte nicket sitt.

Jeg er lite interessert i at nesten 12.000 brukere skal begynne å skifte brukernavn. Man kan bli forvirra av mindre...

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...