Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

smartphone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei  

jeg fikk en smartphone som skulle kastes. jeg lurte på om det var mulig å bruke den til noe. den har lan inngang som jeg ikke får til å virke. hadde det vært mulig å koble skjermen til pc eller koble den til internett gjennom lan

Joda, men den er låst til ISDN, du må ha passordet eller en ny firmware for og surfe via LAN.

Lenke til kommentar

Jeg kom inn i oppsettet av nettverket på min smartphone nå, bare gå inn i OPPSETT, skriv inn " smart " (uten " ) og da kommer de opp ein stor meny trykk på nettverk også LAN da kommer instillingene...

Ip adresse ____________

Gateway ____________

Subnet-maske ____________

DNS Server 1 ____________

DNS Server 2 ____________

DNS Server 3 ____________ |OK|

|Avbryt|

Lenke til kommentar
Jeg kom inn i oppsettet av nettverket på min smartphone nå, bare  gå inn i OPPSETT, skriv inn " smart " (uten " ) og da kommer de opp ein stor meny trykk på nettverk også  LAN da kommer instillingene...

Ip adresse      ____________

Gateway         ____________

Subnet-maske ____________

DNS Server 1 ____________

DNS Server 2 ____________

DNS Server 3 ____________        |OK|

|Avbryt|

Jeg har skrevet inn "smart", men jeg får ikke opp denne menyen. Jeg går inn på oppsett og skriver smart, men ingen ting skjer. Bør jeg boote før jeg gjør dette? Laste ned siste oppdateringer?

Er det mulig å legge inn linux på maskinen? mhz?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Du må laste ned siste oppdatering for at du skal komme inn i den utvidede menyen med dette passord. Prøv "npfuspsp" eller "wvpsetup" med den programmvaren du har.

Jeg har en smartphone som jeg har hatt en tid... jeg siom alle andre har prøvd og få denne i nettverk uten og lykkes men etter en rask runde her på forumet er det klat hva jeg må gjøre.... kommandoen "smart" fungerer ikke hos meg samme som hos han ovenfår og jeg må oppdatere software. Men jeg har SAKT OPP :scared: mitt internett abonnement hos telesatans nord og har fått "lånt" meg brukernavn og passord og tenke jeg skulle bruke det får og oppdatere, men fannt fort ut at det var vanskelig og endre brukernavnet uten software oppdateringen!!!!! så mitt spørsmål er ER DET MULIG OG ENDRE BRUKERNAVNET MED MIN SOFTWARE?? og eventuelt hvordan!!

Takker får alle svar

mvh bareare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...