Scarface1 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Hei alle sammen. Har ett ønske om nå å reise offshore. Er 22 år, har jobbet på forsyningsbase i 4 år og har vært "mellomleder" for terminallogistikken til Statoil. Boring og drift. Tok fagbrev i år. Jeg har meldt meg på Brønnteknikk VG2 på nyåret (2014). I tillegg til fagbrev som logistikkoperatør har jeg av kurs mye forskjellig: Truck: T1-T8.4 Traverskran kurs G11 Anhuker/Stroppekurs En del nettkurs som går på SJA, Miljø mm. Jeg ønsker bare å høre litt om egne erfaringer gjerne osv, hva dere tenker om mine kvalifikasjoner mtp. å blir dekksarbeider eller materialforvalter. For å si det slik søker jeg nye utfordringer! Og JA, jeg vet det har vært oppe 100 ganger før. Takker for alle svar. Endret 21. oktober 2013 av EndreJepp Lenke til kommentar
alfred2244 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Søk på alt du finner, er ikke noe å diskutere. Personelig tror jeg ikke at du får deg noe innen brønnteknikk, jeg tror du bør satse på noe innen logistikk. https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=1892928246&company_id=1400322431&Link_source_id=&use_position_site_header=0 https://t-s.mynetworkglobal.com/what:spontaneous/jobID:235/ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jobb som materialforvalter er meget vanskelig å få. Det er ofte kun 1-2 personer som har denne stillingen på rigg. Og de fleste som jeg kjenner har blitt hentet internt og fått opplæring. Ved å ta brønnteknikk vil du ikke få jobb som har noe med logistikk å gjøre i første omgang (Forutenom sending og mottak av konteinere). Du kan riktignok avansere til dekksbas, men jeg tror ikke det er noe å satse på når man er 22år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå