Lindquist93 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hva trur dere prisen kommer til å bli på 16GB versjonen? Tror dere den kommer til å overstige 600kr måneden på et abbonement med fri bruk og minst 1000mb internett i måneden? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Prisen på abonnement pleier stort sett å være det samme, uansett hvilke telefon (erfaringsmessig slippes det dog av og til egne iPhone-abonnement til høyere månedspriser). Uansett er spørsmålet hvilken operatør du har i tankene og hvor mye du vil betale for telefonen når du kjøper den. Uten binding koster den 5790,- hos Apple, om jeg ikke husker feil. Vi har smått begynt å få priser på den, og jeg mener 5S16GB ligger rundt 3.5k med Telenors Komplett M (449,- i måneden, fri bruk av SMS/ringetid, samt 800mb data.) Endret 21. oktober 2013 av Klatt3n Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Ok da så Jeg har nettopp sagt opp abonenmentet mitt med Telenor pga dritt service for å si det rett ut. Skal ha med binding fordi men har ikke peiling på bra og rimlige leverandører på Østlandet, du har ikke noe tips og kommer med her og? Tusen, tusen takk for svar Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Når du sier leverandør, tenker du på butikker/kjøpssted, eller operatør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå