Gå til innhold

Har jeg kjøpt pro versjonen av adobe premiere cc?

Anbefalte innlegg

Jeg klikket på bli medlem under adobe premiere pro på adobe nettsiden fordi jeg ville kjøpe adobe premiere pro cc, og betalte og skal betale en sum i måneden. Betyr dette at jeg har kjøpt programmet, selvom jeg ikke må skrive inn produktnøkkel? Jeg lastet ned programmet og installerte via creative cloud. Jeg forstår ikke helt denne måten å registrere program på. Jeg har prøvd programmet og det kommer ikke opp noe som sier jeg skal skrive inn produktnøkkel. Og jeg såg at det stod prøv på nedlastningsknappen i creative cloud aplikasjonen. Jeg fikk heller ingen produktnøkkel Mail.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det betyr at du har kjøpt programmet. Eller rettere sagt så leier du det, da det så vidt meg bekjent aldri blir nedbetalt. Denne leiesummen blir trukket fra din konto så lenge du ønsker å ha programmet tilgjengelig.

Fordelen er at du hele tiden får tilgang til nyeste versjon for den samme leiesummen pr.mnd. og slipper derfor å betale for å oppgradere programmet når en nye versjon kommer.

Det er slutt på den tiden med produktnøkler i Adobes øyemed, da Adobe kontoen din viser at du er deg da du har brukt denne til å betale kjøpet med etc. Så lenge du er logget inn, så har du tilgang til de programmene du betaler for samt prøveversjoner av de du ikke betaler for.

Du kan feks. logge deg på kontoen din hvor som helst på en annen pc og laste ned programmet du "leier".

Lenke til kommentar

Jeg er ganske fersk på videoredigeringsbiten, men jeg vil annta at man kan lage 3D tekst med Premiere Pro ja til bruk i videoen. Hva du mener med "objekt/modeller inn i det" vet jeg ikke, men det høres ut for meg som om After Effects er mer det du er ute etter...?

Men er litt på tynn is her nå altså... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...