Isbilen Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Betyr det at vi i vesten ikke får puppe-kostymene? Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Er det spillet som ser ut som Crysis (1) i trailerne, mens som War Rock eller noe i ingame-videoer på youtube? Lenke til kommentar
Psyfly7 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Prøvde det i går. Forferdelig dårlig spill. Vil si at både grafikk og gameplay var helt på bånn. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Det blir nok ikke så lett. Innen 2018 skal faktisk alt av Crytek sine utgivelser være såkalte "stayers" som i praksis betyr at du ikke kan fjerne de fra PC din på normal måte. Dette fortalte toppsjef Cevat Yerli tidligere i år. fant iallefall ikke noe uninstall fil/program, så jeg sletta bare mappa. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) fant iallefall ikke noe uninstall fil/program, så jeg sletta bare mappa. Sorry, men det var et dårlig forsøk på en spøk. Endret 22. oktober 2013 av Mithridates VI Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) what? kilde? Bare tull fra min side. Endret 22. oktober 2013 av Mithridates VI Lenke til kommentar
Furious Waffle Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Er så drit lei av å lese kommentarene under artiklene som kommenterer skrivefeil,hvorfor er det så jævla viktig og peke ut den og den feilen,får dere medaljer for det? O.o Skjønner det hvis hele artikkelen er fucked men det har aldri skjedd(antakelig). Er bare snakk om en feil,maks to, og det går fint an å forstå hva skribenten prøver å formidle,hvis ikke det er som Møllers Tran skriver over her, at du blir analfabet av å lese skrivefeilene. :=) Seriøst,hvor gamle er dere?... 1 Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er så drit lei av å lese kommentarene under artiklene som kommenterer skrivefeil,hvorfor er det så jævla viktig og peke ut den og den feilen,får dere medaljer for det? O.o Skjønner det hvis hele artikkelen er fucked men det har aldri skjedd(antakelig). Er bare snakk om en feil,maks to, og det går fint an å forstå hva skribenten prøver å formidle,hvis ikke det er som Møllers Tran skriver over her, at du blir analfabet av å lese skrivefeilene. :=) Seriøst,hvor gamle er dere?... Klart, man kan drite fullstendig i at avisene/nettavisene stadig blir verre når det gjelder rettskrivning og språk generelt og være "dritt lei" (med mellomrom og greier) av folk som krever et visst kvalitetsnivå i artiklene de leser. Engelsk vil nok spise norsk etter hvert, so who cares? La ozz skrive helt kreizy, man =D Men greien er at innholdet formidles også gjennom språket. Det norske språket degraderes bl.a. pga media og dersom avisene regelrett skriver feil i alle mulige sammenhenger kan man bare slutte å gi norskundervisning til barna på skolen siden det blir fullstendig overflødig og at referansene deres i hverdagen (les: media) er sprengt av feil. Når det gjelder akkurat denne artikkelen var det helt åpenbart på sin plass å påpeke det siden det var snakk om mer enn én eller to grove skrivefeil. Antageligvis ble det ikke kjørt gjennomlesning fra skribentens side før publisering. Hilsen, en utlending som har lært seg norsk og synes det er smått tilbakestående å bli utpekt som "grammar nazi" når man vil forsvare det norske språket i offentlige publiseringer. PS: 37 år gammel, siden det er så relevant 4 Lenke til kommentar
Furious Waffle Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er så drit lei av å lese kommentarene under artiklene som kommenterer skrivefeil,hvorfor er det så jævla viktig og peke ut den og den feilen,får dere medaljer for det? O.o Skjønner det hvis hele artikkelen er fucked men det har aldri skjedd(antakelig). Er bare snakk om en feil,maks to, og det går fint an å forstå hva skribenten prøver å formidle,hvis ikke det er som Møllers Tran skriver over her, at du blir analfabet av å lese skrivefeilene. :=) Seriøst,hvor gamle er dere?... Klart, man kan drite fullstendig i at avisene/nettavisene stadig blir verre når det gjelder rettskrivning og språk generelt og være "dritt lei" (med mellomrom og greier) av folk som krever et visst kvalitetsnivå i artiklene de leser. Engelsk vil nok spise norsk etter hvert, so who cares? La ozz skrive helt kreizy, man =D Men greien er at innholdet formidles også gjennom språket. Det norske språket degraderes bl.a. pga media og dersom avisene regelrett skriver feil i alle mulige sammenhenger kan man bare slutte å gi norskundervisning til barna på skolen siden det blir fullstendig overflødig og at referansene deres i hverdagen (les: media) er sprengt av feil. Når det gjelder akkurat denne artikkelen var det helt åpenbart på sin plass å påpeke det siden det var snakk om mer enn én eller to grove skrivefeil. Antageligvis ble det ikke kjørt gjennomlesning fra skribentens side før publisering. Hilsen, en utlending som har lært seg norsk og synes det er smått tilbakestående å bli utpekt som "grammar nazi" når man vil forsvare det norske språket i offentlige publiseringer. PS: 37 år gammel, siden det er så relevant Klart det at engelsk kommer til å spise opp det norske språket etter en viss tid, vi har jo allerede sørget for at den prosessen har kommet godt igang Når det gjelder skrive feil i media generelt så er det ikke stort jeg har kommet over,enten det er nettaviser eller vanlige papir aviser,det er ikke så vanlig etter det jeg har erfart. Skjønner det at det er viktig å bevare vårt norske språk men enhver person med ett halvt hode skjønner jo at dette her "Nå er Crytek-spillet Warface er lansert" Ga mye mening.. er feil og ikke kommer til å gjenta den samme feilen selv. Men det er som du sier,det er absurd mange skrivefeil i Gamer artiklene,mon tro om de faktisk sjekker de for feil? Jeg har nok kommet til å se på "grammar nazi's" som litt barnslige,i henhold til det å peke ut feil som egentlig er så små. :=) Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det er nok ikke bare tittelen som var feil, det var som sagt en rekke andre rare feil. Men jeg er ikke voldsomt overrasket at du ikke finner "skrive feil" i media generelt 1 Lenke til kommentar
Furious Waffle Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det er nok ikke bare tittelen som var feil, det var som sagt en rekke andre rare feil. Men jeg er ikke voldsomt overrasket at du ikke finner "skrive feil" i media generelt Ha-ha-ha,bruk meg som ett eksempel på din påstand Jeg hadde ikke lest artikkelen i det hele tatt Jeg scrollet (BLADDE ned) rett ned til kommentar seksjonen og så en type som kommenterte en skrive feil. Det var "dråpen" xD Sikkert utrolig teit å la meg provosere av noe sånt Men uansett,jeg ser poenget ditt med tanke på denne artikkelen,det VAR ganske mange feil her,i motsetning til tidligere artikler hvor det har bare vært ett/to ord plassert feil i en setning som i denne her "Nå er Crytek-spillet Warface er lansert". Sånne små ting tenker jeg er unødvendig og bli helt rabiat over,jeg går i hvert fall ut ifra at folk skjønner at det der er totalt feil. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Bruker du utrykket "skrive feil" bevisst her nå? Endret 24. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå