Gå til innhold

Telefon døde, skaffe ny!

Anbefalte innlegg

Hei :)

Min S3 fikk sudden death natt til søndag, og jeg får ikke garanti fordi den var rooted! :/

Har 2 måneder igjen av abonementet med avbetalting, og jeg lurer på om det bare er å betale ned resterende måneder å kjøpe ny tlf? Kanskje iPhone 5s eller 5c.

Lurer også på hvordan det funker med å skifte leverandør? Har telenor og synes ikke noe særlig om dem. Noen som vet om noen som er bedre og rimligere i pris i Østfold området? :)

Sorry for at det ble litt rotette men er helt utkjørt etter jobb idag :)

Takker for alle svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du nevne hva som skjer med S3en din? Om den starter opp, begynner å starte opp, men klarer det ikke? Og jeg har forresten hørt at OneCall har billig abonnoment. Men jeg er ikke den som har mest greie på hvordan man bytter abonnoment, men ville bare nevne det. :) Uansett, jeg har selv hatt en roota telefon og den tok slutten engang, men fikk den til å virke igjen ved å holde inne hjem knappen + av/på knappen rett etter jeg hadde startet den og tok en recovery. Da virka den helt fint.

Lenke til kommentar

Telenor er supre når det gjelder å bytte til en annen operatør. Hvertfall hvis man bruker samme mobil (Fleste mobiler er låst til operatør, noen tar betalt men telenor gir det operatør koden gratis) Men hvis du skal ha helt ny mobil bestiller du enten "unlocked" eller så kjøper du hos noen med billig abonement.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at å bestille "unlocked" telefon fra en butikk der de har den billigste prisen til telefonen du ønsker, og bytte til onecall. Noe jeg har hørt fra bekjente fordi de sier OneCall har billige priser, og ikke låst slik at du kan bytte når som helst det passer deg. Og veldig enkelt også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...