THEsaucage Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har nå telenor sin adsl 398/128 versjon. SYns dette blri for tregt og har lyst på raskere linje. Er det n oen som vet om noen som anbefales. Bor i Stavanger. Kunne godt tenke meg over 1mb Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Masete og håpløs overskrift, lær deg å bruke den ordentlig. Sjekk ut: http://itavisen.no/art/1301827.html Lenke til kommentar
Azton Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du kan jo sjekke om du kan få bredband fra Lyse (www.lyse.no). Ellers så har jo Telenor VDSL i deler av Stavanger. Kanskje ADSL fra Nextgentel? - Azton Lenke til kommentar
petterg Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det finnes bare ett internett. Det får du ta til takke med, eller starte ditt eget. -pg tåplige spørsmål fortjener ikke bra svar Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det finnes bare et Internett, men betegnelsen internett ( med liten i) blir i alle fall brukt i alle de amerkikanske lærebøknen jeg bruker om lan som bruker tcp/ip Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 nei du tak jo kutte internett å gå over til unternett har hørt det er ganske bra eller noe men pass på at du har softmicro. ha ha omg for en humor :-? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det finnes bare et Internett, men betegnelsen internett ( med liten i) blir i alle fall brukt i alle de amerkikanske lærebøknen jeg bruker om lan som bruker tcp/ip Så da skal vi kanskje fortelle trådstarteren om hvilket LAN han skal reise til? Stol aldri på en amrikaner! "The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from." stod det faktisk mitt i teksten i netverkslæreboka til Andrew S. Tanenbaum. Det kunne like gjærne stått "The nice thing about foreign words is that there are so many of them to choose from." Gode gamle Tanenbaum brukte intranett om alt som hadde med lan å gjøre. Og det var omtrent det eneste ordet han stadig hadde klart å plasere i delvis riktig sammenheng. men litt kreditt skal ha da få: Det er ikke mange skolebøker som kan måle seg med underholdningsverdien av denne boka. (Husker ikke hva den het) -pg Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er ikke spørreordet feil også? Hvilket internett, hadde ikke det passet bedre? Synst veldig mange bruker spørreord feil for tiden. Hvem sykkel? Hvilken internett? Eller er det bare jeg som har mistet litt info på skolen? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er ikke spørreordet feil også?Hvilket internett, hadde ikke det passet bedre? Synst veldig mange bruker spørreord feil for tiden. Hvem sykkel? Hvilken internett? Eller er det bare jeg som har mistet litt info på skolen? Nei, tvert imot er det visst 90% av de andre på forumet her som ikke har lært seg norsk. Skremmende utvikling... hvor vanskelig kan det være å finne et riktig spørrepronomen? Hvem norskbok glemte de å lese? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 For de som måtte henge seg opp i tallet 90% : Muligens bare en overdrivelse for å få fram et poeng? Edit: Og så kom Tunefish på det der med retningslinjene om forbudt kritikk av analfabeter, og trekker seg dermed tilbake fra debatten. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 var ikkje for å kritisere enkeltpersoner, men ting som eg trudde var feil, har meir og meir blitt tatt i bruk, så eg må spørrje for å vite kva som er rett! Beklager viss eg har støytt nokon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå