Gå til innhold

Nå kan du lese Akam uten annonser

Anbefalte innlegg

Hvem er så dum at de vil betale for noe så elendig som det Tek.no serverer. Hadde en prøveperiode, men aldri om jeg gir penger til noe så elendig, særlig når en via noen tastetrykk kan få gratis alt de skal ha penger for.

Hører de har begynt å legge inn blokkering for de som har aktivert Adblock, men hva hjelper da det, jeg har Adblock aktivert, men er her likevel og kan lese alle artikler, også de som er merket EKSTRA, om jeg ønsker det da.

Endret av Leifsol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare lurer på hva som er problemet med at noen vil betale? Om de finner det verdt det så har jeg ingen problemer med det.

Jeg bruker kun forumet på foto/video-delen og leser artikler jeg finner via det. Forsiden til Akam er det lenge mellom hver gang jeg besøker. Men jeg ønsker dem ikke nedlagt av den grunn. Det er forumet som er grunnen til at jeg er her.

Om nettverket vil at jeg skal betale, så må de tilby meg noe jeg er villig til å betale for. Altså fordeler jeg ikke får om jeg er vanlig medlem. Den fordelen de presenterer for oss her på Akam er å slippe å se reklame. Jeg ser ikke på de reklamene allikevel, det plager meg lite at de er der. Så den ekstragreia er ingenting for meg.

Om det med tiden blir sånn at jeg blir utestengt fra deler av forumet som jeg har tilgang til i dag, da vurderer jeg hva jeg gjør når det blir sånn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...