Durka Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Heisann Som tittelen tilsier, jeg vil/trenger å oppgradere GPUen min etter som at jeg gikk til innkjøp av en 2580x1440 skjerm, spørsmålet et bare hvilket GPU burde jeg gå for? Kommer til å spille det meste av nye spill, men for det meste LoL, bf4, arma 3. Setter pris på at dette skal kunne kjøre det meste på fult. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Tja, GTX 780 eller nye R2 290X er vel en fornuftig oppgradering for deg mtp at du allerede har GTX 680. Bør kunne få en liten sum for GTX 680 kortet på bruktmarkedet også. Lenke til kommentar
Durka Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Godt å vite, ville jeg da ønske å evt vente på gtx 780TI, eller gå for en av de "gamle" versjonene, evt hvilket? 290x virker som en mulighet, men har alltid vært litt skeptisk til amd... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2013 Kan jo vente og se hvordan 780Ti yter da. Er ute i butikker midten av november står det. Uansett trår du ikke feil med dette: http://www.digitalimpuls.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=68090&WebSiteMapNodeID=1000001 + hard overklokking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå