tgrude Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 finnes det program som kan lage passord i det man kommer inn i windows 98. (etter oppstart) det hadde jo vært litt kult hvis en person skrev inn feil passord så kunne jeg f.eks bestemme hva personon skulle få lov til å gjøre.. f.eks på et lan kunne jeg gjort det slik at personen KUN kunne spille counter-strike. og hvis personen skrev riktig passord i oppstarten av win98 så hadde han full tilgang til alt.. noe av dette mulig? eller fantaserer jeg bare?? :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Poledit kan kanskje hjelpe deg. Har ikke brukt det selv, så du får prøve deg frem :smile: Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 hvor kan jeg finne dette da? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Her er en liten link som forteller deg om hva du kan gjøre: http://www.zisman.ca/poledit/ Poledit finnes på Windows 98 cd'en (tror jeg). Hvis ikke finnes den også på nettet en plass :smile: Google er din venn i nøden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå