Cuneax Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 – Er på vei, melder sjefen selv.4K på vei til Oculus Rift Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Å bruke oculus rift er som å se igjennom en kikkert, helt ærlig... Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Å bruke oculus rift er som å se igjennom en kikkert, helt ærlig... Da har vi enten prøvd forskjellige modeller, eller så har vi veldig forskjellige øyne og ansikt. Min opplevelse var nemlig svært oppslukende, og jeg merket ikke noe til bildekanter eller oppdelt bilde. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Da har vi enten prøvd forskjellige modeller, eller så har vi veldig forskjellige øyne og ansikt. Min opplevelse var nemlig svært oppslukende, og jeg merket ikke noe til bildekanter eller oppdelt bilde. jeg prøvde den når jeg fikk den og det var helt for j*vlig å se igjennom hjelmen, også så kunne jeg se utenfor hjelmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg