Joachim_F Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Originalspillet beskrives som «det postapokalyptiske rollespillets far».inXile fikser opp det originale Wasteland Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Ser frem til denne! Hadde man bare hatt tid til å spille alle godsakene... Endret 21. oktober 2013 av Godsaker 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Aner ikke om jeg allerede har kjøpt Wasteland-nyutgivelsen eller ikke, i og med at jeg betalte for Wasteland 2 gjennom Torment-kickstarteren. Men jeg har aldri spilt det før, så jeg får uansett prøve å komme meg gjennom det før jeg spiller oppfølgeren. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Aner ikke om jeg allerede har kjøpt Wasteland-nyutgivelsen eller ikke, i og med at jeg betalte for Wasteland 2 gjennom Torment-kickstarteren. Men jeg har aldri spilt det før, så jeg får uansett prøve å komme meg gjennom det før jeg spiller oppfølgeren. Fra Kickstarter update: Wasteland 1 will be made available for free to all backers (including late backers as well as people getting it through the rewards associated with backing Torment: Tides of Numenera or Project Eternity), and sold as a separate title on GOG and Steam. Endret 21. oktober 2013 av Godsaker 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Fra Kickstarter update: Flott! Den har jeg enten gått glipp av eller glemt. Takk for info. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Skal bli artig å se om gameplayet holder i den moderne verden. Jeg har ikke prøvd originalen så dermed bør det bli spennende å få testet den for første gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå