paithlezz Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Har hatt min asus zenbook ux31A i ett år ca. Kjempefornøyd og den kom ferdigisntallert med win 8 64bit. Nå som win 8.1 har kommet, vil jeg oppdatere, men samtidig få en clean install. Altså alt gammelt dritt bort. Hvordan gjør jeg dette, når jeg ikke fikk noe win 8 cd med? Er produktnøkkelen "huset" i bios? Hvis jeg laster ned 8.1 via windows store, får jeg valget om å oppgradere eller kjøre en clean install? Håper flere har tenkt det samme som meg og kan hjelpe! Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det er mulig å trikse og mikse (og evt. fikse) for å få tak i Windows 8.1 ISO, både lovlig og det som er litt i gråsonen. Det jeg anbefaler er at du oppdaterer (eller oppgraderer om du vil) til Windows 8.1, for så å bruke en ny funksjon som kom i Windows 8: Tilbakestille (eller Reset). Skal være det samme som å fabrikknullstille en mobil. Se punktet Fjerne alt og installere Windows på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå