mortizz Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 når jeg starter cs, så starter en veldig stygg og irriterende sang som spilles i loop. jeg er sikker på at jeg har slått av winamp etc.. det er samme sangen hver gang. flere som har samme prob.? kan dette være et slags arti virus av noe slag? har testet med norton og adaware men uten hell. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ta cd'en ut av cd-rom'en. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvilken sang er det? Er det en sang du ikke i det hele tatt har på data'n? Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 LOL :oops: hehe, thx psilocybe sto faktisk en cd inni pc'n ja! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ta cd'en ut av cd-rom'en. Stemme for den ja Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hehe, dette er den andre eller tredje posten om dette jeg har sett. Bare å sjekke CD-rom'en, og ta ut musikk-cd'en, så ordner det seg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvorfor hører du på CD'r med stygge og irriterende sanger på i det hele tatt? Hvorfor har du dem overhodet? Det kan man jo også spørre seg om Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvorfor hører du på CD'r med stygge og irriterende sanger på i det hele tatt? Hvorfor har du dem overhodet? Det kan man jo også spørre seg om Akkurat det lurte jeg også på.. Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvorfor hører du på CD'r med stygge og irriterende sanger på i det hele tatt? Hvorfor har du dem overhodet? Det kan man jo også spørre seg om Det var ikke min cd da.. Huff! Fæl musikk! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvilken cd var det?? Tipper grovt på: 1. Vikingarne 2. Jenny Jensen 3. Britney Spears Noen rett? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg stemmer for Jenny Jensen! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 heheh, gått på det der jeg også... sitter å spiller så starter det den musikken... skjønner ikke noe før jeg sjekker etter om det står i cd... Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 når jeg starter cs, så starter en veldig stygg og irriterende sang som spilles i loop. jeg er sikker på at jeg har slått av winamp etc.. det er samme sangen hver gang. flere som har samme prob.? kan dette være et slags arti virus av noe slag? har testet med norton og adaware men uten hell. Hatt det før jeg også. veldig iriterene til jeg fant ut hva det var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå