Arodem Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Kritiker «TotalBiscuit» føler kopiretten ble misbrukt. Spillutvikler anklages for å ha strupet negativ YouTube-omtale Endret 21. oktober 2013 av Arodem Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 hahaha en perfekt form for hevn, som også ender opp med å være rettferdig (med tanke på at det er til syvende og sist ikke lov til å laste opp andres verk. Vi bryr ikke oss om det, men det er fortsatt ikke lovlig. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Randominated Skrevet 21. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. oktober 2013 Det er godt at saken blir tatt opp andre plasser enn bare av TB selv, dette er noe bransjen må finne seg i å behandle på folkelig vis, ikke med corporate backstabbing og subversive handlinger som misbruk av copyright claims. Go TB! 10 Lenke til kommentar
RqO Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Ser ut som det går samme veien med disse folka som de som lagde WarZ spillet (nå infestation noe). Endret 21. oktober 2013 av RqO 2 Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Ser ut som det går samme veien med disse folka som de som lagde WarZ spillet (nå infestation noe). Infestation: Survivor Stories. ! Tror de fortsatt har en fast streamer på det spillet som går under navnet Wolf something. Skal dog sies at han definitivt får betalt for å streame spillet dag og natt. 1 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 hahaha en perfekt form for hevn, som også ender opp med å være rettferdig (med tanke på at det er til syvende og sist ikke lov til å laste opp andres verk. Vi bryr ikke oss om det, men det er fortsatt ikke lovlig. Det er ikke det som er problemet her, da bruk av videoopptak fra spill er fullstendig lovlig innen spillkritikk (uttrykket som ofte brukes er Fair Use). TB har da lov til å bruke video fra spillet i sitt omtaleshow selv om han tjener penger på annonser, akkurat som en en nettside eller blad som omtaler spill tjener penger på salg og reklame. Når selskapet da får tatt ned omtalen er det ren og skjær sensur av negativ omtale. 5 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Panikkhandlinger er sjelden perfekte Lenke til kommentar
KAS Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Roten til problemet her er det automatiserte systemet til Youtube, der en rettighetshaver kan få en video tatt ned uten at noen setter seg ned og kikker på om de har en sak i det hele tatt 4 Lenke til kommentar
Dustoyevsky Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Kudos til Gamer.no for å ta opp denne saken!Dette er et virkelig godt eksempel på hvor motbydelig skjev maktfordelingen er vedrørende DMCA-takedowns. At enkeltpersoner og selskaper uten evne til å tåle kritikk kan underkue ytringsfrihet og negativ kritikk på et slikt enkelt vis, tilsier at noe må gjøres med YouTubes retningslinjer. Dette er ytterligere understreket av at fyren eksplisitt gav TB tillatelse til å lage en YouTube-video han kunne tjene penger på.Go TB, indeed! Endret 21. oktober 2013 av Dustoyevsky 8 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Åpenbart systemet til Youtube som er problemet her at videoen gikk ned. Trenger en dobbelsjekk før videoer kan gå ned slikt. Når det er sagt: Denne utvikleren virker å være like mye ute etter å scamme oss som utviklerne av WarZ. 2 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Et forferdelig svindelspill, gir meg ekle minner om WarZ.Å sensurere dette etter 3 uker når det faktisk var utvikleren selv som sende ut en anmelder kode på spillet er patetisk.De har også vært ganske nazi på steam forumet, slettet tråder og herjet rundt og i tillegg postet "fake" anmeldelser på metacritic som TB viser i videoen sin. Endret 21. oktober 2013 av bubba477 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) passe dere gamer.no med og publisere screenshots fra spillet Endret 21. oktober 2013 av BonBattery 1 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 hahaha en perfekt form for hevn, som også ender opp med å være rettferdig (med tanke på at det er til syvende og sist ikke lov til å laste opp andres verk. Vi bryr ikke oss om det, men det er fortsatt ikke lovlig. Man har absolutt lov til laste opp andres verker så lenge det går under fair use aka. kritikk av arbeidet f.eks. Det er også slik at Totalbiscuit fikk en review kode til spillet hva trodde de kom til å skje? Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 ah han fikk lov altså.........ok det forandrer ting Lenke til kommentar
Xertic Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kjøpte spillet fordi det så bra ut. Spilte det i en halv forbanna time før jeg skrudde skiter av og slettet det. Animasjonene er noe av det VERSTE jeg har sett, samme går med de mest cheesy replikkene med ELENDIG fighting system... Skulle ikke vært lov å tjene penger på sånt drit i det hele tatt.. Følte meg svindlet med villedende bilder og videoer.. 1/10... Serriøst.... 2 Lenke til kommentar
Xertic Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kjøpte spillet fordi det så bra ut. Spilte det i en halv forbanna time før jeg skrudde skiter av og slettet det. Animasjonene er noe av det VERSTE jeg har sett, samme går med de mest cheesy replikkene med ELENDIG fighting system... Skulle ikke vært lov å tjene penger på sånt drit i det hele tatt.. Følte meg svindlet med villedende bilder og videoer.. 1/10... Serriøst.... Skitet* Lenke til kommentar
TheUser Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 hahaha en perfekt form for hevn, som også ender opp med å være rettferdig (med tanke på at det er til syvende og sist ikke lov til å laste opp andres verk. Vi bryr ikke oss om det, men det er fortsatt ikke lovlig. *sigh* Les artikkelen om igjen. 1 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 *sigh* Les artikkelen om igjen. jada, time to move on, ikke heng deg opp i saker Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Dette møkkespillet er langt verre enn The War Z. Endret 21. oktober 2013 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kjøpte spillet fordi det så bra ut. Spilte det i en halv forbanna time før jeg skrudde skiter av og slettet det. Animasjonene er noe av det VERSTE jeg har sett, samme går med de mest cheesy replikkene med ELENDIG fighting system... Skulle ikke vært lov å tjene penger på sånt drit i det hele tatt.. Følte meg svindlet med villedende bilder og videoer.. 1/10... Serriøst.... Ikke kjøp spill før etter anmeldelser har kommet. AtW 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå