Gå til innhold

Høstfarget og høstfagert tre i Gamlebyen ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt spesiell tilnærming av vollen dette men artig ble det. Rart å tenke på at disse er laget pr. hånd. Ja hva ellers - gravemaskiner.

Harald G.

Hei, Harald G.

Takk for hyggelig kommentar, men tilnærmingen er ikke så spesiell, - det går en smal grusvei på utsiden av festningsvollen, men innenfor vollgraven.

Denne grusveien følger hele den stjerneformede vollen som omgir Gamlebyen.

Det er for øvrig 7 gjennomganger i festningsvollen, - 3 porter mot Glomma, 3 såkalte sortiporter samt Voldporten ved Vindebroen, som tidligere var den eneste porten med veiforbindelse til Gamlebyen.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Synes det er et knallfint bilde! Likte alt. Spennende start med den store grasvollen på høyre side. Og så tror jeg bildet kunne bli ennå mer interessant ved å putte inn en "historie" i form av et eller flere levende vesener :)

Eller kanskje ikke, stillhet er nydelig det også!

Sikkert valg du har gjort i forkant av bildet :)

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar

Synes det er et knallfint bilde! Likte alt. Spennende start med den store grasvollen på høyre side. Og så tror jeg bildet kunne bli ennå mer interessant ved å putte inn en "historie" i form av et eller flere levende vesener :)

Hei, Laila.

Tusen takk for hyggelig, positiv og kreativ kommentar.:)

Den dagen bildet ble tatt, gikk jeg alene, og det var knapt "en levende sjel" å se ! :)

Jeg snudde meg imidlertid 180 grader rundt, og fikk da med noen sothøner og et par svaner. :)

De bildene blir nok lagt ut noe senere ... .

Det var i grunnen formen på treets krone og vinkelen på festningsvollen som fanget min interesse, og som førte til at bildet ble tatt. :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Kjempeflott bilde. Skikkelig høstbilde, fantastiske farger. Jeg elsker når himmelen blir sånn blå som du har den her.:) Et utrolig flott bilde Albert.

MVH Harald

Hei, Harald.

Tusen takk for hyggelig og veldig positiv kommentar ! :)

Det var en fantastisk dag da bildet ble tatt, og jeg vandret rundt i Gamlebyen nesten hele dagen, - virkelig rekreasjon ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...