Øjet Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Hej, jeg hedder Lars og jeg har brug for jeres hjælp. De sidste par år har jeg arbejdet på et projekt med 10 mannequin dukker som jeg klæder og udstyrer til at forestille moderne versioner af guderne fra den nordiske mytologi. Projektet bygger bl. a. på den teori at de beskrivelser af guderne der findes i virkeligheden er tolkninger af en avanceret teknologisk gruppe af individer fra en fremmed civilasation -udenjordisk eller bare uddød Ideen med denne forespørgsel er at brugerne af dette forum formentlig har en større viden om aktuel teknologi og hvor den bevæger sig hen, end jeg har. Jeg har ingen uddannelse inden for teknologi og videnskab, kun folkeskolens afgangseksamen. Thors hår - rødt som Jupiter Thor, Jupiters Iegeme. Med sin tyngdekraft/hammer beskytter han os mod metoriter/rimturser ude fra rummet. MjøIner Thors hammer er her en nedbrydningshammer monteret på hans underarm. MejsIen er et neutroniums projektiI som jeg forestiIIer mig vender tiIbage efter affyring vha. magnetisme. Inspirationen tiI dette våben kommer fra denne tegneserie figur http://images4.fanpop.com/image/polls/787000/787972_1311917263391_full.jpg Iarngriper Thors jernhandsker er nødvendige for at han kan svinge MjøIner. Handskerne brugt her er til paintbaII. Inspirationen kommer her fra: http://www.webpronews.com/robo-glove-the-real-life-power-glove-from-space-2012-03 Megingjord StyrkebæItet øger Thors styrke nu mere han spænder det. BæItet her er et decideret styrkebæIte vendt om med rygstøtten frem. Den stærkeste As Thors styrke er resuItatet af impIementering af et endo-skeIet i hans krop. Mega Thor Skyggen bag ham er Thor som vi kender ham fra myterne. Han har vaders på fordi han vader gennem elvene Körmt og Örmt. Tanngrisner og Tanngnjost Thors geder her som satyre. Endret 2. november 2013 av Øjet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå