diskey Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei Lurte på om noen kunne hjelpe meg litt.. Jeg har et Gainward Geforce2 pro 64mb skjermkort. Det funker ganske greit og er veldig lystig når det gjelder overklokking. Spiller ikke så mye egentlig, men det blir en del C&C Generals. Det kjører nesten hakkefritt på høy oppløsning men da jeg var borte hos en kammerat som trolig har et litt gammelt Geforce4 kort eller no så Generals vesentlig bedre ut. Det var mye mer effekter og detaljer i grafikken som rett og slett ikke var til stede på min pc med de samme instilligene i spillet.. Lurer nå på om jeg skal kjøpe meg et Radeon 9100 kort...er det vært pengene? er det en grei oppgradering fra hva jeg har nå?, kommer spill som Generals til å se en del bedre ut da ? eller må jeg opp i dyrere prisklasser ? Har forøvrig en 19" skjerm...burde jeg evn. gå for 64mb eller 128mb versjonen ? maks oppløsniong jeg bruker er 1024x1280. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Skal du først oppgradere burde du nok gå for et kraftigere kort. For eksempel Sapphire 9600 (PRO). Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Radeon 9100 yter litt bedre enn ett GeForce3 Ti200 kort, dersom du fåt tak i ett GeForce4 Ti4xxx for rundt tusen lappen vil dette være ett bedre valg med tanke på ytelse og grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå