AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Er det noen farlige bieffekter ved å være våken over 48 timer? Har vært våken i over 60 timer nå. Jeg har også drukket endel koffein for å holde våken. Symptomene som mest sannsynlig skyldes koffein, som jeg har fått, er skjelving, hjertebank og nervøsitet. Andre symptomer jeg har er skvetten, små paranoid, mye energi. Tilsammen (i løpet av over 60 timer) har jeg fått i meg rundt 1120mg med koffein, 14'000mg taurin og 392g karbohydrater. Hvor skadelig er det for kroppen å ha drukket så mange energi drikker? Og hvor skadelig er det å være våken over 60 timer? Anonymous poster hash: 3e711...92a Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Du vil få hallusinasjoner etterhvert. Har vært våken i 72 timer. og det anbefales ikke du blir rett og slett rar etter så mange timer våken.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Greit å få seg litt søvn før man begynner å hallusinere i alle fall. Nervesystemet ditt får i alle fall kjørt seg litt over normalt slik du holder på nå. Kroppen fikser det meste når du får deg søvn igjen. Vil ikke anbefale deg å kopiere denne karen; Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ikke skadelig, men det blir svært ubehagelig etterhvert. Med mindre du har noe sterkere stimuli enn koffein og taurin kan du like gjerne gi opp først som sist. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 La meg til å sove rundt 00:00, våkna nå så har ihvertfall fått sovet noen timer. Anonymous poster hash: 3e711...92a 1 Lenke til kommentar
06855885447 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det kan være farlig for dem som er bipolar siden det kan utløse mani. Det er heller ikke bra for dem som er utsatt for psykose. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå