Reptilia Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Jeg hadde rootet min telefon og greide å gjøre en systemoppdatering og da softbricka jeg den. Nå kommer jeg meg ingen vei med telefonen, kommer bare til oppstartsmenyen. Må derfor flashe hele telefonen. På baksiden av batteriet står det i9100GSMH. Jeg har prøvd firmware som heter: I9100XWLSW_I9100XXMS3_I9100TENLS7_HOME.tar Denne funker IKKE i Odin 3.07. Jeg finner heller ingen andre firmware som er ment til norske S2er. Jeg trenger linker til firmware til norsk galaxy S2! Hjelp meg før jeg dryler telefonen på havet, takk! Endret 20. oktober 2013 av Reptilia Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Har du prøvd å ta en hard reset? 1. If your Samsung Galaxy S II is frozen, Shut the POWER OFF, take the battery out and put it back again.2. Hold the Volume Down button 3. Briefly Press and release the Power button4. A menu will then appears that let you allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock5. Select Clear Storage by pressing the Volume Down button6. Quickly Press and release the Power button7. Select Volume Up for YES and Volume Down for NO Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Har du prøvd å ta en hard reset? 1. If your Samsung Galaxy S II is frozen, Shut the POWER OFF, take the battery out and put it back again. 2. Hold the Volume Down button 3. Briefly Press and release the Power button 4. A menu will then appears that let you allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock 5. Select Clear Storage by pressing the Volume Down button 6. Quickly Press and release the Power button 7. Select Volume Up for YES and Volume Down for NO Kom sålangt som til nr. 3 Kommer ikke opp noe meny når jeg holder nede volum ned-knappen og trykker power-knappen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Hold inne volum ned å dermed hold inne Power knappen til telefonen skrur seg på. Fortsett å holde inne volum ned til det kommer noe på skjermen. edit: video: http://www.youtube.com/watch?v=v44eTrHeA3k Endret 20. oktober 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Hold inne volum ned å dermed hold inne Power knappen til telefonen skrur seg på. Fortsett å holde inne volum ned til det kommer noe på skjermen. Nix. Kommer bare til oppstartsmenyen. Bare å drite i det. Vedder på jeg må flashe telefonen. Men jeg må fortsatt ha hjelp til å finne riktig firmware. Dette er virkelig et mareritt.. Må ha telefonen i funksjon til i morgen tidlig siden det er min eneste vekkeklokke. Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Link til firmware: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1544487 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hva mener du med oppstartmenyen? Du kan prøve å google å se om du finner en toolkit til S2 som kan ordne biffen for deg. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Link til firmware: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1544487 Som med den andre firmwaren jeg prøvde så kommer det opp "All threads completed (succeed 0 / failed 0)" når jeg prøver å kjøre den i Odin. Så skjer det ikke noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå