Borger___ Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Merkelig problem, flash er installert men av og til "detter den ut" , dvs youtube videoer, online programmer etc. slutter å funke. Da må jeg reboote maccen for å få det til å funke igjen... Det skal vel ikke være sånn? Løsningsforslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Pleier du å ha mange faner åpne i Firefox? Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Pleier du å ha mange faner åpne i Firefox? Ja, ganske mange (mellom 10 og 20 stort sett). Er dette en utslagsgivende faktor, hvorfor takler evt ikke maskinen (eller Flash?) flere faner? Sliter også med at jeg synes Macen er treg også (selv om jeg ikke kjører tunge programmer i bakgrunnen...) Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Ja, ganske mange (mellom 10 og 20 stort sett). Er dette en utslagsgivende faktor, hvorfor takler evt ikke maskinen (eller Flash?) flere faner? Sliter også med at jeg synes Macen er treg også (selv om jeg ikke kjører tunge programmer i bakgrunnen...) Sliter fortsatt med Flash. Har avinstallert og re-installert flere ganger. Hjelper en stund men så slutter det akutt å funke igjen.. Tips? (Har ikke oppdatert iOS enda..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Du kan prøve å åpne de samme sidene i Chrome. Der kan du sjekke Chrome sin egen task manager og se evt hvilke faner som skaper problemer. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Tror jeg bytter til chrome generelt. Hvordan får jeg åpnet alle fanene jeg har åpen i FF , i Chrome, vet du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå