Jentungen2 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Høsten tvers igjennom Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hei, Anita. Nydelige høstfarger og fint lys, men jeg er litt i tvil når det gjelder panoramaformat på denne type bilder ! Men for all del, - jeg representerer verken autoritet eller fasit, og jeg regner med at andre kan være uenig med meg. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Takk for tilbakemeldingen Albert :-) Var i ett vågalt og eksperimentelt hjørne i dag, men du er nok inne på noe, dette går på tvers av greinene og hovedstammens retning, slik at det blir ett utpreget beskjært utsnitt, så ser hva du mener :-) Spennendes å høre hva andre ser, ønsker jo å se det med andres øyne også, setter pris på ærlige tanker om bildet, jeg tar dette som læring, så takk for betraktningen :-) Endret 20. oktober 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Ja hvorfor ikke. Artig å prøve nye ting. Uten dette stagnerer man - kanskje. Artig påfunn. Mvh Harald Gjerholm Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Takk Harald Ja, man får kaste seg litt rundt mens man er i det kreative hjørnet, vet aldri hva som kommer ut av det Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hei Anita. V1 ga ikke meg så mye, men derimot så gjorde v2 det. Som å se ut gjennom et vindu, og da løper mine tanker løpsk... på alt som finnes der ute. Synes V2 er behagelig å se på, en av mine største komplimenter Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Takk Laila Interessant å høre hvordan du ser det og får satt ord på det, lærerikt Endret 21. oktober 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg