Gå til innhold

Random signaldropp

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har et lite problem med min projektor som jeg håper noen kanskje kan svare på. Problemet er at projektoren min, en Epson EH-TW6100, mister signalet (skjermen blir helt svart) på random websider eller applikasjoner. Jeg kjører i dag et system hvor kilden er min PC (skjermkortet er et GTX 560 Ti) med HDMI til min Onkyo TX-NR616 receiver. Fra receiveren går det en fem meter HDMI-kabel til projektoren. Jeg har feilsøkt en del selv, og problemet oppstår også med 2 meter HDMI direkte fra PC til projektor, men det er ikke et problem dersom jeg kobler direkte i en PC skjerm. Slik jeg ser det så er det enten et problem med projektoren, eller så liker ikke skjermkortet mitt å snakke med den. Filmtitting og spilling fungerer feilfritt i timesvis, så det er stort sett bare mens jeg surfer på verdensveven at dette lille problemet skjer.

Eks på sider hvor projektoren detter ut er samtlige artikler på IGN når jeg skroller forbi artikkelen, men ligger før kommentarfeltet (der det er ads), og det faller også ut dersom jeg har uTorrent oppe.

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...