Osteskive Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 God aften!Oppdatere for bare noen minutter siden til Windows 8.1. Bra det, MEN nå funker ikke scroll gjennom touchpadden på laptopen. Var det første jeg merka. Scroll funkerer som før på pc-mus, men ikke på touchpadden altså. What to do?Takk for svar! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Har maskinen din oppdaterte drivere? Mulig at de ikke eksisterer helt 100% fungerende enda Lenke til kommentar
Osteskive Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Damn! fiksa det. 2-3 søk på google så kom jeg fram til det.Om noen lurte hadde din side en fin artikkel om hvordan "adminstrere" touchpadden. :DMen skjønner ikke poenget med windowsknappen på menybaren :S jeg vil ha den gode gamle startknappen Endret 20. oktober 2013 av Osteskive Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Damn! fiksa det. 2-3 søk på google så kom jeg fram til det. Om noen lurte hadde din side en fin artikkel om hvordan "adminstrere" touchpadden. :D Men skjønner ikke poenget med windowsknappen på menybaren :S jeg vil ha den gode gamle startknappen Classic start? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå