Rippey Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tony Hawk 4 Midnight Club 2 Vietcong Diablo 2: Lord of Destruction Rise of Nations +++ Sikkert mange fete spill der ute, men her er noen du bør prøve.. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 SOLDAT!! (kult, men krever nærmest ikke noe PC ) UT2k3, snart kommer 2k4 joopi, de krever jo endel Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg hatet rollespill før jeg prøvd Morrowind, og etter jeg prøvde det, har jeg nesten ikke gjort annet enn å kjøpe dem og spille dem. Fantastisk. Akkurat dette skjedde med meg da jeg fikk tak i Baldur's Gate 2.. Og ja. De som ikke har spilt Morrowind har virkelig gått glipp av noe. Det er et fantastisk spill. Lenke til kommentar
Box3r Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Morrowind, BF 1942, Wc3, Raven shield Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 splinter cell er absolutt å anbefale +++ Lenke til kommentar
Meg sjøl Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Splinter cell knuser alt annet... Med skikkelig grafikk kort er det fantastisk ... Men Hitman 2 er også sinnsykt kult(har nettopp fått det ).... Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 medal of honor spearhead/breaktrough er konge! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg vil også anbefale Splinter Cell og Gothic2. Det er to drit bra spill som er verd alle pengene. Men det er jo bare bortkastet hvis du ikke liker sjangeren. Et bra action spill er Black Hawk Down eller Vietcong. Det er det jeg anbefaler. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 kjøp deg star wars galaxies :smile: etter j kjøpte det har jeg bare spilt det,blir ganske hekta hvis du liker bilspill burde du gå for redline leagal street racing Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Mange gode forslag her, men skal en kjøpe alle de spillene vill en jo måtte betale mer for spilla en for pcen........... Derfor skal du heller laste ned: Wolfenstein in Enemy Territory, det er gratis, ja du leste rett GRATIS . Det er kun multiplayer spill og det er jo det som er gøy Det bygger på Quake 3 grafikk motoren så det er grei grafikk, PS: spillet ligger på http://www.enemy.territory.com Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 hvis du vil sette maskinen på prøve vil jeg anbefale Operation Flashpoint + Resistance addon med view distance på mer enn 900m som er standard...(hvis jeg ikke husker feil), prøv 5000m eller noe slikt, og se maskinen din knele Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du ber jo om nye spill, men det er trossalt kvaliteten som er viktig. Her er noen spill JEG mener du ikke bør gå glipp av: No one lives forever 1 og 2 Planescape:Torment (beste spillet ever ) System Shock 2 Clive Barker`s Undying Half-Life (ja, det finnes faktisk som ikke har spillt single player delen) The Thing Hitman 2 Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ser ikke noen som har nevnt bilspill :o Jeg vil anbefale CMR3 hvis du vil ha kjøreopplevelse. Blir helt hekta og sitter som Petter (dødskonsentrert) med munnen åpen og ser helt paralysert ut Til nød Rallisport Challenge - eye-candy, men litt useriøs fysikk/kjøreegenskaper... FPS: Delta Force - Black hawk down RTS: C&C - Generals Ha en fin høst! Jon Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 kabal, men det kommer nok til å hakke litt på maskinen din:) Homeworld 2 er konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå