Leif Olsson Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Snøspurver Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ikke dårlig å treffe 167 av 500 Flott snøspurvpanorama, pluss for skyggene på snøen. Sikkert en opplevelse dette. Har aldri sett snøspurv på Østlandet, så du får sende noen nedover ;-) Mvh Melvin Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hei, Leif. Melvin har gitt en kommentar som rommer det samme som jeg hadde tenkt til å skrive, så jeg "henger meg på" ham ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Hei på dokker, Abert og Melvin. Albert du kopierer Melvins kommentar og greit det Hm? Du har telt og høres ok ut med 167 Melvin, er han Albert enig der? Ska se om jeg kan sende noen til dokker? Har aldri sett så mange tidligere og er en flott syn Sol og en kæmpefin vinterdag hos med, hos dokker? Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg