Dream Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Noen som vet om steder i Oslo der man kan leie Xbox-spill? Lenke til kommentar
koffern Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 blockbuster...ligger på sjølyst Lenke til kommentar
Dream Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Takker! Jeg sjekket opp og for dere som er interessert, er det 60,- for premierespill og 40 for andre. Husk at det IKKE er lov å kopiere dem...! Lenke til kommentar
goggen Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hehehe....ja det skal jeg huske Løper ned til skøyen nå! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hehehe....ja det skal jeg huske Løper ned til skøyen nå! Me 2 Jeg vil ha SW:KOTOR! Har blokkbuster noen hjemmeside eller??! Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Noen som vet om noe lignende i Bergen? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Noen som vet om noe lignende i Bergen? Eller Stavanger? Vet om Michael Kane's video (eller hva det heter), men dem har bare gamle spill for øyeblikket Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Eller Stavanger? Vet om Michael Kane's video (eller hva det heter), men dem har bare gamle spill for øyeblikket Hvor ligger de? hvor mye koster det å leie hos dem og hvor lenge får vi låne spillene? Lenke til kommentar
Dream Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 De har visstnok Blockbuster i parkveien i Oslo også, for oss som bor nærmere der enn på sjølyst. Man kan ha spillene i 2 døgn. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Skufffende dårlig utvalg av spill på Skøyen Åssen er det i PArkveien? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Synes utvalget er helt greit i parkveien. Lurer på om man kan leie xbox også, eller bare spill? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvor ligger de?hvor mye koster det å leie hos dem og hvor lenge får vi låne spillene? Er 35 for et spill, og du kan bare låne dem i 1 døgn. (snakk om oppmuntring til kopiering ass.) Ligger med Kilden (ikke sikker på om jeg skrev det riktig, ihvertfall det kjøpesenteret), ved siden av Shell'en som er med veien til byen. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 HVor i Parkveien ligger det ca? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå