Latias Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Har klistret tråden og reklamert for den på facebook. Min klare favoritt er forresten Admiralen. Eye candy deluxe. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Da er det mulig at man kan få til litt flere deltagere! Er jo enda ikke forsent å bli med, og om konkurransen må avsluttes i romjulen så gjør jo ikke det noe i og grunn. Hvis det ikke blir noen særlig respons i år så får man vell bare godta drt med de folkene som er med alderede. Vi er positive også ser vi hva som skjer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Skjer det no mer her a? Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ja, hva skjer? Vant jeg? Var jeg sexy nok? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Ble for få i år. Hadde ikke vært noen ordentlig avstemning med de vi har med nå uansett... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Tror nok ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå