hodetunderarmen Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 kommer til www.yoogee.com/ når jeg skriver feil adresse, og deet irriterer meg no sinnsykt. hvordan fjerner jeg dette.......har gjort det før men husker ikke hvordan. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 [edit: fjerner en teit forklaring før noen kommenter den, hehe] Anbefaler deg dog å kjøre spybot search & destroy da slike "nye søkesider/homepager" sjelden kommer alene... (de kommer med spyware) DrErling http://home.comcast.net/~bz1usa/spybotsd12.exe Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kan være noen prøxy instillinger som er satt på da! Skal ikke komme opp noen side om du har skrevet inn feil adresse! "..search aruond the web.." Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 når jeg skriver en feil adresse så kommer jeg vanligvis til MSN.com eller noe sånt. søkesiden altså. Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 har testet den spyboot, og fant masse spysaker som nå er fjernet, men det hjalp ikke på den yoogee.com/ greia. innstilingen i explorer er riktig. den står til "ikke søk fra adresselinjen" hvilke proxy innstillinger kan det være. problemet har oppstått i det siste. det var bra før. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, wil, det er fordi din PC er infisert av spywaren Internet Explorer. www.mozilla.org Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 msn problemet hadde jeg før. og da jeg satt inn "ikke søk i adresse fetet" ble det borte, men nå er problemet tilbake med ww.yoogee.com. hjeeeelp Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, wil, det er fordi din PC er infisert av spywaren Internet Explorer. www.mozilla.org bra svar, nå venter vi bare på at noen skal si netscape! Lenke til kommentar
bruno Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Start oppgavebehandling og se etter en prosess som heter optimize, deaktiviser prosessen, så sletter du mappa som heter Internet Optimizer i Program Files/Programfiler så skal problemet være borte. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, wil, det er fordi din PC er infisert av spywaren Internet Explorer. "www.netscape.org" Lenke til kommentar
carwash Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Prøv denne du http://www.doxdesk.com/parasite/InternetOptimizer.html Google is God. Mvh. Simena Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Prøv denne du http://www.doxdesk.com/parasite/InternetOptimizer.html Google is God. Mvh. Simena prøver, men når jeg skal fjerne dll filene får jeg. load libary ingen tilgang ikke alt i oppskriften stemte, finns det ikke et program jeg kan kjøre for å fikse dette da? Lenke til kommentar
neXon Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Tenker du det samme som meg, så kan du få bruk for denne infoen :wink: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...efd8dad7e58002a Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, wil, det er fordi din PC er infisert av spywaren Internet Explorer. www.mozilla.org bra svar, nå venter vi bare på at noen skal si netscape! Er du skadd i toppetasjen eller? Ie er best! Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har opplevd det samme, mener det var ett eller annet jallaprogram som hadde greid å installere seg på maskina mi. Har du gått igjennom installerte programmer (kontrollpanel) og sett etter om det ligger noe rart der? Kan jo også søke i IE help og se om det er mulighet for å definere default redirect adresse hvis inntastede adresse er feil. Knut Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 skadd og skadd, jeg har hodet under armen så det må vel karrakteriseres som skadd, eller? nå har jeg rottet med mye, og nå kommer jeg til internet-optimizer.com jeg har fjerna mappa internett optimizer. kan jeg endre den til google feks? det er jo egentlig greit. jeg går i lufta snart! Lenke til kommentar
Flex Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Er du skadd i toppetasjen eller? Ie er best! Du har tydeligvis ikke prøvd Mozilla... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå