flamethower1234 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Har du prøvd og høre med Coolshop.com? Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Ikke bestill fra utlandet! Da sier du fra deg alle de gode forbrukerrettighetene vi har i Norge. Eg bare gjentar for ordens skyld: eg er ei jente som vil kjøpe ps4. Ka vil det sei at eg seier fra meg dei gode forbrukerrettighetane vi har i Norge? Ka går det ut på? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 5 års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 5 års reklamasjonsrett. Bingo! Om PS4en skulle streike av årsaker utenfor din kontroll i løpet av de 5 første årene etter at du kjøpte den, så må butikken du kjøpte den i (eventuelt leverandøren av varen) enten reparere eller erstatte konsollen. Dette er noe den norske forbrukerloven garanterer deg for varer som er ment å ha en levetid på 5 år eller mer. Om du f.eks. kjøper i USA er du heldig om du får 1 års garanti, og da måtte du i tillegg sendt konsollen dit for reparasjoner for egen kostnad. Generelt bør du aldri kjøpe elektronikk i utlandet. Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Har du prøvd og høre med Coolshop.com? Tok faktisk å forhåndsbestilte fra Coolshop.com akkurat no, med Fifa 14 inkl. Frakt er første kvartal av 2014, så eg får bare vente 1 Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Bingo! Om PS4en skulle streike av årsaker utenfor din kontroll i løpet av de 5 første årene etter at du kjøpte den, så må butikken du kjøpte den i (eventuelt leverandøren av varen) enten reparere eller erstatte konsollen. Dette er noe den norske forbrukerloven garanterer deg for varer som er ment å ha en levetid på 5 år eller mer. Om du f.eks. kjøper i USA er du heldig om du får 1 års garanti, og da måtte du i tillegg sendt konsollen dit for reparasjoner for egen kostnad. Generelt bør du aldri kjøpe elektronikk i utlandet. Takk for god hjelp, tok å bestilte på coolshop.com, så får eg bare smøre meg med tolmod Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Jeg liker ikke å vente. Husk Kickback-bonus når dere bestiller fra CoolShop.com (invitasjon). Endret 3. november 2013 av Aeyoun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå