Aeyoun Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg ser det er mange nettbutikker som tilbyr forhåndsbestilling av PlayStation 4. Alle butikkene sier lanseringsdatoen er 2013-11-29, men ingen av de kan si leveringsdatoen om man bestiller fra dem. Jeg kontaktet Komplett/MPX og fikk vite at om jeg bestilte nå antok de at jeg vilel få den i slutten av januar. Vet noen hvor jeg kan bestille den for å få den tidligere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Du henger desverre langt etter, og jeg kan nesten love deg at du ikke vil få den til lansering om du bestiller den på nettet fra i dag av. Ditt beste håp er nok å stille deg i kø, eller møte opp i GOD tid utenfor en eller annen butikk i området der du bor. Det tyder på at det blir skrallt med konsoller ved lanseringen her til lands, desverre. Endret 20. oktober 2013 av Mala 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ja, du er mange måneder for seint ute dersom du skal bestille fra nettet. Blir som han ovenfor sier, still deg i kø dersom du er keen. 1 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Du henger desverre langt etter, og jeg kan nesten love deg at du ikke vil få den til lansering om du bestiller den på nettet fra i dag av. Jeg var tidlig ute med å bestille Xbox One, men det ble krøll med bestillingen. Nå lurer jeg på om jeg kan få PlayStation 4 tidligere. Jeg regner ikke med å få på lanseringsdatoen. Håpet var å finne noen som kanskje kunne levere litt tidligere enn hva Komplett oppgir. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Sånt og forstå! Ja nei, jeg trur det blir en kamp å få levert sin før nyttår. Du kan jo alltids legge inn en bestilling, og kanskje folk blir å avbestille etterhvert slik at du hopper frem i køen. Rimelig longshot akkurat det der men Lanseringstitlene til konsollen har jo blitt tynnet ut litt de siste ukene.. Endret 20. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har sendt forespørsler til forskjellige butikker. Det er vanskelig å velge butikken man skal bestille fra når man ikke vet hvor lang tid de renger med at det vil ta. Komplett var de eneste som svarte. :/ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg kan svare for dem: Bestiller du fra en nettbutikk nå, det er samme hvem det er, så vil du ikke få den før i Januar. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg kan svare for dem: Bestiller du fra en nettbutikk nå, det er samme hvem det er, så vil du ikke få den før i Januar. Begynnelsen av januar? slutten av februar? mars?… Det er mange definisjoner av «senere.» Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Slutten av Januar. Typ etter den 20. Endret 20. oktober 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Lindo94 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Bare for å skyte inn noe, så ble CDON utsolgt for ikke så lenge siden og nå skriver deat neste pulje blir levert iløpet av desember måned. :-) send en mail å hør me dem. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg bestilte fra Digital Impuls. Jeg tenkte at endten har ikke så alt for mange andre bestilt derifra, eller så må jeg vente like lenge der som alle andre steder. Kan gå ned i butikken og plukke opp direkte. Handle lokalt, game globalt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Som sagt, digital impuls har nok mange valgt. Flere enn du tror. Om du tror du klarer å skaffe deg PS4 på release ved å kjøpe den på nett så har du en stor oppgave foran deg! Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Mange glemmer også de butikkene som ikke har forhåndsbestilling, men som har konsollen i butikk (Expert, Obs). For min del blir det oppmøte foran Elkjøp og stille i kø. Alle Elkjøp-butikker er blitt lovet konsoll så jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Er det oppdatert altså? Siste nytt er vel at kun de større blir prioritert. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Tror forhåndsbestilling er kjørt hvis du ønsker maskin på release, uansett hvor du bestiller i fra. Vet også at butikkene ikke har fått så mye info angående videre leveranser, men regner med at de kommer med noen form for informasjon til de som har bestilt veldig snart. Så får vi vel se hva de sier da. De jobber steinhardt med å få tak i fler, kan jeg tenke meg. De som får tak i flest til levering før jul blir jo helter... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Gamestop i skien har flere igjen. Er bundlen med killzone og du får i midten av desember når den kommer. 2 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 I følge denne linken, så skal dette ikke være noen krise: http://www.gamereactor.no/nyheter/201594/Sveitsisk+butikk+f%E5r+kun+tre+PS4-konsoller%21/?sid=3572c57ba900d4c35965976cc8bb0595#860954 Værre med Sveits.... Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Er ei desperat jente som prøva å få tak i PS4 til typen til jul, men ser ut som det er et dødt prosjekt. Er ikkje det mulig å bestille fra over havet eller noke? Er desperat å få en til jul. Kjedlig å gi ei julegave å sei "værsågod, du får den i slutten av januar kanskje"..... Tips mottas med stooor takk! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Still deg utenfor Elkjøp,expert e.l 3-4 timer før åpning den 29 nov Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Er ei desperat jente som prøva å få tak i PS4 til typen til jul, men ser ut som det er et dødt prosjekt. Er ikkje det mulig å bestille fra over havet eller noke? Er desperat å få en til jul. Kjedlig å gi ei julegave å sei "værsågod, du får den i slutten av januar kanskje"..... Tips mottas med stooor takk! Ikke bestill fra utlandet! Da sier du fra deg alle de gode forbrukerrettighetene vi har i Norge. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå