aklla Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Koselig Har forresten ordnet meg yngle-kar til småfisk, litt usikker på hva jeg skal ha der men... Endret 26. oktober 2013 av aklla Lenke til kommentar
Dappy Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har akvarie. Ca 120l. Med ynglende ancictrus, kardinaltetra, noen kuhlii og paletter.. Co2 og planter Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Da må du legge ut noen bilder. Endret 27. oktober 2013 av Kontorstol Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 FY F*** for en møkkajobb å silikonere opp. Frister å kjøpe nytt i stedet for å silikonere. Endte med å ta på silikonfjerner, venter på at det skal fungere nå, så må jeg vaske GODT med aceton, ha på ny, vente ett par dager på at det skal tørke. så sjekke om det er vanntatt(gudene vet hvor jeg skal sjekke det, har ikke plass på badet og drenerer opp huset, så ute er uaktuellt). Ett mildt estemat er neste helg, trodde det skulle være noen timers jobb over ett par dager, men neida, brukt alt for mange timer allerede og har så vidt i gang Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Silikonert opp akvariet Men, sitter å funderer på å bruke soil, ser de har 5kg sekker, men hvor mye er det egentlig? Hvor stort akvarium holder det til? Og, plantene mine vokser ganske bra nå, men kan vel bli bedre. Soil gjør vel også at akvariet blir mer stabilt? http://webzoo.net/default.pl?showProduct=5798&pageId=930 Ellers har jeg bestillt 100 assosierte reker Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Edit: Så ikke linken. 5kg holder sikkert til akvariet ditt, da du bare trenger et lite lag under sanden/grusen. Endret 4. november 2013 av Kontorstol Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Min siste kreasjon, rekekar Lenke til kommentar
Lionne Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hei! Jeg og min kjære som for øyeblikket leier en leilighet der husdyr ikke er tillatt ønsker å starte opp et lite akvarie, men lurer på om fisk kategoriseres som husdyr eller ikke? De gjør jo ingen skade på leiligheta så jeg ser ikke noe problem med det men kunne gjerne tenke meg noen andres syn også...? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det er opp til huseiger, så det er nok han du må spør. Det burde dog ikke være noe problem med mindre han er veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Lionne Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det blir ikke noe akvarie på oss. Vi har visst veldig vanskelig huseier. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det var trist å høre! Hvilken idiotisk unskyldning kom han med? Lenke til kommentar
Lionne Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 At selv om akvariet vårt er bare 27 liter kan det bli ganske omfattende skader hvis det går lekk. :(skjønner jo den men likevel... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Idiotisk. Nesten rart om dere får lov å ha innlagt vann. 1 Lenke til kommentar
Lionne Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hehe ikke sant ikke lenge siden vi fikk ny varmtvannstanke på hele 200 liter så syntes det var rart at vi ikke fikk ha 27 l til ;p men takk for all hjelp og støtte! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hva med å ha akvariet på våtrom med sluk, dvs bad eller vaskerom? Da vil ikke en lekkasje bety noe som helst. Lenke til kommentar
Lionne Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Lur idé! Venter i spenning på svar fra huseier for der må det jo ikke være noe imot å ha et lite akvarium Lenke til kommentar
Rosariat Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 HeiHei! En god stund siden dere var aktive her, men tenkte å hive meg på Har ikke akvarium selv, men har alltid vært veldig fascinert over fisker og sjøliv. Derfor har jeg veldig lyst å kjøpe meg akvarium, har den siste tiden lest meg masse opp på akvarium, og lignende.Jeg kommer til å kjøpe meg et akvarium på rundt 100-200 liter tipper jeg, ettersom jeg ikke har tenkt å drive med noe dyrmisshandling av fisker. Hihi.Har dere noen tips om hvilke fisker jeg kunne hatt, og hvilke fiskearter som går godt sammen. Og eventuelle andre dyr som kan leve i akvarium.Tenker først og fremst å ha ferskvannsakvarium.Blir nok dessværre å vente noen år med å faktisk skaffe meg et akvarium, ettersom jeg er student og må flytte om 2 år, og vet ikke om jeg kommer til å få lov å ta med meg akvariumet dit jeg flytter. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 hei, kunne tenkt me et akvarium på hybelen min men er ikke hjemme i helgene så får ikke matet fisken å. hybelen er forhaldsvis liten, så skal ikke ha så mang fisk. syntest det har vøre kult. hva trenger jeg? hvilke fisk burde jeg velge?? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Ser de averterer med noen 22 liter akvariumer på Europris. Har ikke peiling og aldri hatt akvarium. Men hvis man ville hatt et lite akvarium i en kro, kan det der være gangbart, eller er det bare noe dritt man bør styre unna? Avrium på Europris Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Noen som kan si hva vi gjør galt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå