Sovesofa_ Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Helt siden jeg kan huske har jeg alltid hatt litt over gjennomsnittet med fett på kroppen. Jeg fant ut at jeg måtte begynne og slanke meg. Så langt har jeg gått ned 11kg, (fra 98 til 87) Mitt problem er at jeg er litt usikker på hva jeg må spise og hvordan jeg må trene får å gå ned i vekt samtidig som jeg bygger muskler. Derfor spør jeg her om hjelp til hva jeg skal spise, evt. når jeg skal spise, hvordan jeg skal trene, (et treningsprogram hadde vært greit) hvilke muskelgrupper jeg skal trene på de forskjellige dagene (jeg har hørt at folk snakker om "legday" osv.) Et annet problem jeg har er at jeg er ganske redd for å gå på treningssenteret og trene når det er andre folk der, det har resultert i at jeg står opp grytidlig på morgenen, før skolen og trener der. Jeg får maks 40 minutter med trening før jeg må gå i dusjen og ta bussen til skolen. Er dette nok eller trenger jeg mer tid? Setter pris på alle svar og alle som prøver å hjelpe Er 17 år hvis noen skulle lure på det. Endret 20. oktober 2013 av Sovesofa_ Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=335171&page=1 Les førsteposten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå