Gå til innhold

Teenmom

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte å investere i ny skjerm, primært skal den brukes til gaming. Tenkte enten en på 24" eller 27". Men etter hva jeg tror så skal 24" eine seg best til gaming. Et litt viktig kriterie til skjermen er at den skal være pen å se på, ettersom jeg har datan på stua, og får lov til dette av dama, så lenge lenge jeg holder meg til utstyr som ser noe pent ut.

 

Foreløpig tenker jeg på denna: https://prisguiden.no/produkt/samsung-syncmaster-s24c750p-178389

 

Noen som kan si meg litt om hvordan den einer seg til gaming? 5ms skal vel være bra? Vil gjerne også ha linker til andre skjermer som er å anbefale (budsjett max 2k).

 

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel utsende kan vel alltids diskuteres, men vertfall:

 

Asus 24" LED VN247H 1920x1080, 1ms, 80m:1, Speakers, VGA/2xHDMI er vel ganske så rask skjerm.

 

Asus VG23AH er en 3d skjerm.

 

Er vel kanskje litt mere skjermer om man er litt kravstor.

 

5 MS går vel greit, er ikke sikkert produsenten er helt nøye med hvordan responstiden er målt.

 

Skal du først gå for samsung hva med Samsung S24B750V men noe spesielt utsende.

Lenke til kommentar

Såkalte "gaming-skjermer" har typisk lav responstid og høy framerate. Faktum er at dette ikke har mye å si med mindre du er veldig dedikert. De fleste merker ingen forskjell. Paneltype har også noe å si for opplevelsen, og IPS-panel gir mye bedre bildekvalitet. Men hvis du ikke bryr deg om dette er det kun pris og utseende som gjelder. Finn deg en skjerm du liker designet og størrelsen på og som har en grei pris, også går du for den.

Lenke til kommentar

Vel utsende kan vel alltids diskuteres, men vertfall:

 

Asus 24" LED VN247H 1920x1080, 1ms, 80m:1, Speakers, VGA/2xHDMI er vel ganske så rask skjerm.

 

Asus VG23AH er en 3d skjerm.

 

Er vel kanskje litt mere skjermer om man er litt kravstor.

 

5 MS går vel greit, er ikke sikkert produsenten er helt nøye med hvordan responstiden er målt.

 

Skal du først gå for samsung hva med Samsung S24B750V men noe spesielt utsende.

 

Den Asus'n der ser veldig fin ut:) og til en god pris også. 3d derimot frister ikke.

 

 

 

 

Denne så jeg på Elkjøp, til kunn 1500, så det er jo være en god deal sammenlignet med netthandlere som selger den for nærmere 2000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...