Kampsport Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hei. Jeg er en gutt på 18 som går i lære i ett sprengingsfirma, noe som vil si at jeg har tung fysisk jobb. Har ikke trent på ei god stund på grunn av tung jobb, men tenker å begynne litt etterhvert. Har en boksesekk til trening og meg selv, så blir ikke noe treningssenter...hvertfall ikke enda. Lurer på om noen kunne hjelpe meg å legge opp ett bra kosthold som gjør at jeg ikke går tom for krefter under jobb og trening. Veier ca. 115 kg, har gått ned en god del fra ett par år siden, hvor mye vet jeg ikke. Jeg pleier å spise til jeg blir mett, vanlig mat som fks. brød og lignende. Er som sagt lærling så har ikke råd til dyr mat... Planen er å gå ned enda mer over tid. Har tidligere spilt fotball i 6 år med det har jeg sluttet med for noen år siden da jeg blei lei. Har iløpet av skoleåret i fjord gått på kickboxing og mixed martial arts. Noe som jeg likte veldig godt. Men da jeg flytta tilbake til der jeg kommer fra har det ikke blitt noe særlig trening pga. mangel på utstyr og at det ikke er noe organisert kampsport her. Håper på seriøse innspill og takker for alle svar. Er det noe jeg har glemt å skrive eller noe som dere lurer på er det bare å kommentere så svarer jeg så fort jeg ser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå