DementedAlbino Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har nero 5 nå og lurer på om der er noen gode grunner til at jeg skal oppgradere til versjon 6? Ser der er to versjoner av Nero 6, Express og en annen. Hva er forskjellen på de og hvilken er anbefalt? Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kan jo brenne DVD med dette programmet hvis du har DVD brenner,det kan du ikke med Nero 5.0. last ned Nero 6.0 Trialen å prøv den da vell.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 johoo, det kan den da vel det, 5.5 så. jeg fikke med Nero 5 jeg med DVD brenneren min, funker fett den. en liten OBS her: for en liten stund siden, vet ikke om det er rydda opp i nå, men det var sånn at når man brenner dvd plater med Nero 6 og lagra loggen tror jeg det var, eller noe i temp mappa iallefall så kunne det slette hele harddisken. hørte jeg rykter om, det er en grunn til at jeg ikke bruker Nero 6, dessutten ser jeg ingen grunn til å bruke en Trail versjon. Lenke til kommentar
smurt Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette er fikset i versjon 60011. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå