Tfosheim Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hack Athlon XP Overklockers.ru slår til igjen. Denne gangen har nettstedet gjort om Athlon XP "Thorton" til "Barton", ved å skru på 256 kB ekstra L2-cache. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jøsses, hva er det disse folka ikke kan? :o Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 ja, helt utrolig hva de finner på Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, det er vel ca 16kr å tjene på dette... Hvis man ikke har thornton-cpu'en fra før av da... da kan d kanskje være en gladnyhet. Men å kjøpe ny thornton er ganske waste... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Finner ikke denne CPUen noen plass .... noen andre som gjør det? Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Er ikke dette en ganske gammel nyhet. Syns liksom jeg har hørt dette før. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Så man kan bygge Duron om til Athlon XP "Thorton"? Og thorton er samme som "Barton"? LOL... jojo holder meg til intel jeg Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jøsses, hva er det disse folka ikke kan? :o Dei kan ikkje gjere P4 NordSkog om til P4 Xeon f.eks ( i allefall ikkje enda ) Vel.. les artikkelen ein gang til gutter Tidligere har overclockers.ru gjort seg notoriske ved å gjøre om RADEON 9500 til 9700 og den siste genereasjonen Duron om til Athlon XP. Veit dere kva ordet tidiligere betyr? Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Tidligere har overclockers.ru gjort seg notoriske ved å gjøre om RADEON 9500 til 9700 og den siste genereasjonen Duron om til Athlon XP. Veit dere kva ordet tidiligere betyr? Nei. Gjør du? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Veit dere kva ordet tidiligere betyr? Nei. Gjør du? edit: enda ikke lært meg quote Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jøsses, hva er det disse folka ikke kan? :o Dei kan ikkje gjere P4 NordSkog om til P4 Xeon f.eks ( i allefall ikkje enda ) Vel.. les artikkelen ein gang til gutter Tidligere har overclockers.ru gjort seg notoriske ved å gjøre om RADEON 9500 til 9700 og den siste genereasjonen Duron om til Athlon XP. Veit dere kva ordet tidiligere betyr? Vi vet at det og var gemmelt nytt.. Men Thorton over til Barton er ikke akkurat nytt det heller. Det "vi" mente. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dette er fett!! håper dei finner på mere brukbare ting Lenke til kommentar
hainz Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Håper de snart kan gjøre min xp 2500 barton til end Athlon 64 FX Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det rare med dette er at mitt HK (MSI KT3Ultra2) støtter Barton (opp til 3000+) men ikke Thorton.... rart at dette da er "samme" CPU ... Lenke til kommentar
formann Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det rare med dette er at mitt HK (MSI KT3Ultra2) støtter Barton (opp til 3000+) men ikke Thorton.... rart at dette da er "samme" CPU ... Kortet ditt klarer det fint, men biosen kjenner ikke igjen cpu. Om du modder den til barton så vil den funke helt fint. Du kan også laste ned nyeste bios da den mest sannsynlig har støtte for Thorton, om den har kommet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå