TBJ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Vurdere å kjøpe meg en Android boks som jeg skal bruke til XBMC. Jeg har testet litt XBMC på min Android telefon (og nettbrett), men klarer ikke å få XBMC til å spille av DVD filmer (hverken ISO eller TS_VIDEO). Jeg har leitet rundt på nett, men klarer ikke å finne noen løsning på dette. Noen som vet om det er mulig? (nei. Det er IKKE aktuelt å konvertere DVD filmene til annet format) Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Ingen??? Rart, men tanke på hvor mange Andriod bokser som selges der det reklameres for XMBC. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Vet ikke hvordan, men det står her at det skal funke: http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Features_and_supported_formats Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 XBMC til Android er per dags dato ikke støttet fullt ut av alle chipset. Feks. HD avspilling kan man glemme på Rockchip baserte enheter (som mange forskjellige Andoid enheter bruker), da hw akselerasjonen av videoavspilling ikke fungerer. SD filer spilles derimot uten problemer. Det ser ut som om dette er bedre i alpha versjonen av XBMC13, så vi får håpe dette løses når denne blir sluppet. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 XBMC til Android er per dags dato ikke støttet fullt ut av alle chipset. Feks. HD avspilling kan man glemme på Rockchip baserte enheter (som mange forskjellige Andoid enheter bruker), da hw akselerasjonen av videoavspilling ikke fungerer. SD filer spilles derimot uten problemer. Det ser ut som om dette er bedre i alpha versjonen av XBMC13, så vi får håpe dette løses når denne blir sluppet. Vet du om avspilling av DVD (ISO eller VIDEO_TS) vil fungere med XBMC13? Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det vet jeg ikke. Har avinstallert XBMC i påvente av stabil versjon. Kjører alt via BubbleUPNP og MX Player. Lenke til kommentar
Lutefisk1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Min Galaxy S3, kan spille av ISO-ripp vha VLC, dog med dårlig oppløsning i de mest actionfylte scenene. Kanskje VLC støttes av din Android boks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå