Gå til innhold

Nordlys over badestranda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Harald,
Flott bilde, nydelige farger og lys, liker at du fanget nordlyset i vannspeilet også, får en litt dobbel effekt i bildet. Opplever kanskje horisonten din som litt skjev, at den heller noe ned mot høyre ? Er litt nygjerrig på bruker erfaringen din på objektivet du har benyttet, tenker nemlig selv på å handle meg ett slikt :-)
Mvh. Anita

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar

Hei Harald,

Flott bilde, nydelige farger og lys, liker at du fanget nordlyset i vannspeilet også, får en litt dobbel effekt i bildet. Opplever kanskje horisonten din som litt skjev, at den heller noe ned mot høyre ? Er litt nygjerrig på bruker erfaringen din på objektivet du har benyttet, tenker nemlig selv på å handle meg ett slikt :-)

Mvh. Anita

Hei Anita

Takk for positiv kommentar og kritikk.:)

Ja ser det heller litt mot høyre.:)

Jeg er veldig fornøyd med mitt objektiv, Kjøpte det brukt og er storfornøyd, mesteparten av mine foto skyter æ med dette. >Eneste minus jeg har funnet på det er i motlys, da blir det sånne grønne flekker og streker i bilde, kalles vel flare.:) Ellers et kjempe objektiv til den prisen å jeg anbefaler det veldig i lite lys og til nattbilder.:)

MVH Harald

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingen på objektivet :) Har lest meg til det med litt svakt mhp. bruk i motlys, så det stemmer nok :-) Har også lest noe om tendens til chromatic abberation men at dette ikke er noe fremtredende, så håper det stemmer, har vel mer eller mindre bestemt meg for å la turen gå inn til Oslo i dag for å handle ett brukt jeg også :) :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...