code Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei, Har som plan å prøve med på å lage en siden for en klubb jeg er medlem av. Har utdannelse innen design, f.eks. bruk av photoshop, men er dessverre kun litt selvlært innen programmering. Siden skal inneholde: Hovedside, med mulighet for login hvor folk kan legge til informasjon på forsiden. Forum. Jeg har tidligere laget webside med login funksjon, hvor man kan publisere og legge til "news" på de forskjellige sidene på websiden. Men ikke bare har jeg glemt dette, men det var også en relativt slitsom og lang oppgave for meg med liten programmerings bakgrunn. Forum er jo relativt enkelt, så der trenger jeg ikke noe hjelp.(tror jeg). Spørsmålet da er vel egentlig: Er det noen verktøy, pakker man kan lastened, som gjør at jeg ikke tenger å skrive fire sider med koder, og bruker minimalt med tid i SQL? Trenger vel da: Login script, Add-news script. (Mulighet for å registrere brukere er ikke nødvendig på hovedsiden) Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 WordPress eller Joomla. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå