Marsruben Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Er ikke akkurat det at maskinen ikke funker. Men har et lite problem som begynner å bli irriterende. Har seg slik at PCen min er veldig treg å starte opp, så jeg bruker bare å trykke på PÅ knappen og gå og gjøre noe annet imens den starter opp. Men PCen min har ikke passord, og det er bare 1 profil innpå den og jeg lurte på om noen vet hvordan jeg lager auto login til Windows 7? Må alltid trykke ENTER hver gang jeg skrur på PCen. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Start cmd og skriv "control userpasswords2". Dette åpner et vindu for "Brukerkontoer". Huk av der det står "Brukere må angi et brukernavn og passord for å bruke denne maskinen." 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 For å få pcen til å starte fortere generelt så kan du også prøve en diskopprydding på C disken. Du kan også begrense antallet programmer som starter opp av seg selv ved oppstart av maskinen. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 http://betanews.com/2013/08/27/automate-login-and-bypass-the-lock-and-start-screens-in-windows-8-1/ Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Run + netplwiz Huk av for "users must enter..." Mulig reboot, funker som stein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå