.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Dette er det som skjer når jeg skal starte opp et spill på PC-en min; Hva er det som er galt? Jeg har oppdatert skjermkortet med den nyeste oppdatering. Alt funka helt fint i går Takk på forhånd for svar. Endret 19. oktober 2013 av Ally1987 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Nvidia 3d vision, uninstall den om du ikke har 3d briller. Den har også tendens til å fucke opp fps i enkelte spill. Endret 19. oktober 2013 av nagina Lenke til kommentar
per17 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Dette er det som skjer når jeg skal starte opp et spill på PC-en min; Hva er det som er galt? Jeg har oppdatert skjermkortet med den nyeste oppdatering. Alt funka helt fint i går Takk på forhånd for svar. oppdatert til windows 8.1? skjedde med meg og, 3d vision slo seg på automatisk tydeligvis Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 oppdatert til windows 8.1? skjedde med meg og, 3d vision slo seg på automatisk tydeligvis Ser slik ut, skjedde samme med meg etter oppdatering til 8.1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Jepp, jeg har oppdatert til 8.1, og nå har jeg tatt vekk 3D på innstillinger i kontrollpanelet til Nvidia. Føler meg en smule dum nå, gitt... begynte å freake ut for ingenting. Men takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå